tx16w

Status
Please reply by conversation.

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Liefst omgeving A'dam..

Hey....ik heb daar ooit nog komplete tracks mee gemaakt (Amiga voor seq, TX16w en een Art Multiverb).....zonder Typhoon OS en zonder handleiding

:geslaagd:

(ik zou er nu het geduld niet meer voor hebben)

meenje dat de meest aftandse ..lastige sampler van alle tyden
:okdan:

reactie op pb\topicstarter [anders ismn bus so vol :P

kenm niet persoonlijk denk asje karakter sampler wil ..12 bit [bv met analohge filters moetje bv soon korg dss1 kopen
idd s950 die had je al ...

of bv ensonique samplers de oudere erg karakter vol

s330/550 ook 12 bit digi filters maar wel een enorme library ervoor en ok sounding
cheaps simple ..waarom moeilijk doen met egt een vd lastigste out there ..hihi

Je kent de TX16W niet, maar je hebt er wel een mening over. En vervolgens ga je andere samplers aanraden. De TS wil gewoon zelf ervaren hoe de TX16W klinkt en hoe het werkt. Ik moet zeggen dat ik deze stereo 12 bit sampler ook interessant vind. Hij is alleen lastig te vinden. Ik zou op Ebay gaan zoeken.

Ik heb hem zelf 4 jaar gehad en was er altijd blij mee. Zeker omdat ik in het begin niet beter kon betalen. Ja de bediening is spartaans, maar met het alternatieve Typhoon os ging het al een stuk beter.

Het is de best klinkende 12 bits sampler die er is, beter dan EMU, Ensoniq en helemaal beter dan Akai. En dat ondanks dat de filters niet helemaal gruwelijk zijn. Vergeet ook de multi outs niet, was standaard in vergelijking met zijn concurenten.

De laatste anderhalf jaar heeft ie dienst gedaan als 909 kloon, omdat je er een opstart disk mee kon maken kompleet met patches en sounds vanaf start laden.

Ga je veel plezier aan beleven, zeker omdat ze nu bijna niks meer mogen kosten.

Status
Please reply by conversation.
Back