• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop : Roland Juno-106

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rdewaele

Ingeburgerd
Te Koop :
Roland Juno-106 met één defecte vco, geeft geen problemen, is hersteld en gedeactiveerd wat één stem verlies oplevert en dus 5-stemmig is ipv 6-stemmig.
Verder in uitstekende staat zowel uiterlijk als intern. Onlangs gereviseerd.

Vraagprijs : 250 Euro. of tegen elk aannemelijk bod / Ruil

Mailen maar naar phos4@operamail.com

250 Euro !

vnd het namelijk vreemd, ik kreeg hier en daar te horen dat dat een te hoge prijs was, maar als ik hier op het forum es de archieven raadpleeg gaan ze doorgaans niet onder de 350 euro...

Hij had een defect dus vind ik 250 Euro ook veel.Spair part bak is niet verkeert :)

tjah, we kunnen ook blijven zeiken maar daar heb ik geen zin in... , een vco minder noem ik geen defect. je had gewoon één stem minder polyfonie. alsof iemand trouwens in godsnaam in de eerste plaats een juno-106 koopt omdat-ie polyfoon is. tuurlijk niet. gewoon omdat hij vet is ja ... > grappig vind ik wel dat je zou overwegen deze "defecte" bak te kopen alleen maar voor spare parts, terwijl hij toch lekker volledig in orde stond

Een nieuwe VCO kost zeker 100 euro, dus dan kom je weer rond de gangbare prijs Wel netjes dat je het erbij verteld.

succes met de verkoop verder

Ik wist niet dat je een VCO kon deactiveren.. Interessant.. Kan dat ook met het filter?

Origineel geplaatst door sander
Als we het over Juno's hebben spreken we van DCO's.

Sander, de oplettende zeiker 8)

Zeikerd :D

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik wist niet dat je een VCO kon deactiveren.. Interessant.. Kan dat ook met het filter?

Hoogstwaarschijnlijk was het juist één van de VCF/VCA-combichips die stuk was. Je soldeert 'm eruit en hoppa, hij is gedeactiveerd. ;) De VCF/VCA chips gaan het meeste stuk, heel af en toe begeeft een dual waveform generator 't en zeer, zeer zelden gaat er een DCO kapot.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back