Nieuwe track; Meltdown

rubbah

Ongewassen Lid
Hoi jongens en meisjes,

Ik heb weer eens een nieuw plaatje gemaakt, na weken van inspiratieloosheid.
Aan remixen kwam ik niet toe, dus heb maar eens een eigen productie in elkaar geflansd.
Het is een beetje electro house achtig spul. De lead kan wat trancy overkomen.
Ik houd niet van trance, maar vond hem hier wel lekker tot zn recht komen.

Ik krijg er een beetje een Julian Jabre -swimming places gevoel bij.
Ik zal er nog wel wat edits in de beats bij maken, maar zoals ie nu is blijft ie wel zon beetje.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Laatst gewijzigd:
Ja klinkt wel OK! valt best op te dansen in de disco :) Ik vind je basje wel lekker grooven. Wel een beetje housecliche's hier en daar.. maar dat hoort bij het genre zoals een bluesschema bij blues hoort, denk ik

THanks! Ja, het is wat het is. beetje cliche, maar ik probeer eerst gewoon leuk klinkende plaatjes te maken, voordat ik de hele housescene wil gaan veranderen :)

Dank voor t lofje :)

Thanks! die lead heb ik uit de Fusor van Fxpansion, die ik een beetje getweaked heb. Lekker pakket dat DCAM, zeker een aanrader voor iedereen die leuke virtuele synths zoekt.

Ja agree, <3 synthsquad, maar vind Cypher toch wel fijner thb.

Vind je track wel nice, had nog wel een tip kan hem nu niet geven omdat ik hier niks kan horen zal vanavond nog wel posten, keep it up :)

ik vind cypher en amber juist weer minder...maargoed, voor 200 euries heb je dan ook wel 4 synths...dus voor ieder wat wils.

thanks again!

dat zijn de leuke dingen om te horen!

dank u! :D

niet mijn smaak maar klinkt goed hoor!
alleen hij kakt bij 2:00 erg in na die opgebouwde climax zegmaar

Beetje te veel opbouw naar niks rond 2.00 idd maar ligt ook wel aan de mixage
Verder hoorde ik t graag!

Lekker :okdan:

Thanks guys! 8)

Ik probeer altijd op te bouwen en weer af te breken, zodat t erna weer kan worden opgebouwd...
En ben nog steeds wel zoekende naar DE manier om een lekkere break te maken en die er weer goed in te laten komen.:okdan:

cheers!

Back