T twenteric Stamgast Lid sinds 24 november 2003 Berichten 143 Locatie Twenteland 20 juli 2010 #1 Hilversum is mij iets te ver maar voor de liefhebber http://forum.fok.nl/topic/1492678
Barno VCO mentaliteit Lid sinds 5 augustus 2008 Berichten 1.118 Locatie Amsterdam 20 juli 2010 #2 Braddie?
Zoidsity Go with the flow.. Lid sinds 22 januari 2003 Berichten 14.218 Locatie 在一種幻覺 20 juli 2010 #3 uit de 'advertentie': Voor de mensen die bekend zijn met Elton John.. Zie meer... Kan niet missen: da's van Brad/Tyros/FreddieMercury/etc. ..helaas geen netsnoer... Het apparaat is een tijdje terug nog getest en alles werkte perfect Zie meer... Heus, alles werkt, je kan 't alleen niet testen..
uit de 'advertentie': Voor de mensen die bekend zijn met Elton John.. Zie meer... Kan niet missen: da's van Brad/Tyros/FreddieMercury/etc. ..helaas geen netsnoer... Het apparaat is een tijdje terug nog getest en alles werkte perfect Zie meer... Heus, alles werkt, je kan 't alleen niet testen..
MonoTron Initiating Sequence.. Lid sinds 13 januari 2004 Berichten 6.498 Locatie de paddestoel op m'n teen 21 juli 2010 #4 Zoidsity schreef: Kan niet missen: da's van Brad/Tyros/FreddieMercury/etc. Heus, alles werkt, je kan 't alleen niet testen.. Zie meer... hij wordt nog beter braddie schreef: *kick*. Ik heb het snoer van de MKS-20 gevonden, en even met mijn collega op mijn werk(waar hij van was) overlegd. En helaas hij moet 125 euro kosten. Zie meer...
Zoidsity schreef: Kan niet missen: da's van Brad/Tyros/FreddieMercury/etc. Heus, alles werkt, je kan 't alleen niet testen.. Zie meer... hij wordt nog beter braddie schreef: *kick*. Ik heb het snoer van de MKS-20 gevonden, en even met mijn collega op mijn werk(waar hij van was) overlegd. En helaas hij moet 125 euro kosten. Zie meer...