Sequential Pro One

Status
Please reply by conversation.

liquidthrust

Onverbloemd
heb er 850 euro voor te bieden. :doei: Niet meer

J-wire s'il vous plaît

boink :)

en nog eens

hey verge-ten, bedankt! Waarschijnlijk heb ik al pech want de advertentie had al 30 views :p

hoop het ook, ik zoek er al te lang naar, naar mijn goesting, thnx

Vraagprijs is wel 900 Euro zonder biedingen. Heel snel zijn dan. :-)

heb mijn twijfels of dat een serieuze adv. is.
Heb meteen als eerste lezer gemaild dat ik m wil overnemen voor vrpr en daarna een dag later nog een keer. geen reactie gehad. Erg vreemd. Er staan de laatste tijd veel grappenmakers met adv s op marktplaats. Andy s voor 800 euro bv. met rare teksten.

Hey macha, heb ook nog geen reactie gehad. Dat word ergens anders eentje zoeken denk ik.

welk nut heeft het om een neppe advertentie te plaatsen en vervolgens niet te reageren.. wat haal je daar nu uit..

Volgens mij staat ie nog steeds op MP. Als wij allebei geen reactie krijgen is dat wel erg vreemd toch?

ja dat is vreemd, misschien had ie gewoon meteen al prijs met iemand en gaat hij niet meer in op andere mails. Maarja

welk nut heeft het om een neppe advertentie te plaatsen en vervolgens niet te reageren.. wat haal je daar nu uit..

Euh...e-mail adressen? Tja, het is het enige wat ik kan bedenken. Als je een webshop hebt in audio en muziek dan kan je de adressen weer voor je spam-mail gebruiken. Anders zou ik het ook niet weten.

prijsopdrijving? daar wel eens aan gedacht? Pro one doet normaal tussen 700 en 800 euro.
Paar maandan terug stonden er meerdere te koop voor max 800.
Er staat vandaag ineens een pro one op MP voor 950 euro (bij de adv.voor Arp 2600 )

Ik heb vorig jaar 850 Euro voor die van mij betaald. Heb er een paar maanden naar gespeurd en kwam geen enkele keer een verkoper tegen die hem onder de 800 Euro zou verkopen. Misschien kijk en zoek ik ook wel verkeerd. ;-) Dat een Pro One voor 900 Euro wordt aangeboden lijkt me niet helemaal verkeerd, als je alleen naar marktwaarde kijkt en niet alleen naar functionaliteit.

De Pro One voor 950 Euro is van een zekere Wilhelm. Die van afgelopen week, die voor 900 Euro dus, was van een zekere Mono. Ik weet niet of het dezelde persoon is. Anyway, prijsopdrijving lijkt me vrij nutteloos. Het aantal vragers dunt dan ook uit en de kans dat je langer met je synth blijft rondleuren is ook groter. Die 50 Euro had je vast ook op een snellere wijze kunnen verdienen, denk ik dan maar.

Hij was allesinds ook van Amsterdam

Status
Please reply by conversation.
Back