Gezocht Ensoniq TS-10 sounddusks

Status
Please reply by conversation.

MindBleep

The Master Returns!!
zoek de originele disks voor de Ensoniq TS-10..........

wie o wie...............:D

ik weeet alleen niet hoe ik dat ga fixen ,ik heb geen pc meer met 98 erop...
heb laptop met vista en geen fd loader meer..grrrrr

SCSI op je TS10??

Ik heb echt bakken met floppys, maar nog geen tijd gehad om ze op mijn zip te zetten.
Wil uit eindelijk, niet geheel onbegrijpelijk van de floppys af.

Zat even te suffen, maar zoek je samples of sounds??

zowiezo de originele 3 disks die bij de TS10/12 geleverd werden..
en natuurlijk extra sounds!!!

Ik lust ook wel wat nieuwe sounds voor mijn TS10. En als iemand een methode weet om TS10 floppies op een ZIP te krijgen, dan kunnen we misschien ZIP disks ruilen. Het is mij nog niet gelukt, aangezien de optionele SCSI-kit alleen maar kan lezen (wie verzint dat nou?!).

Ik lust ook wel wat nieuwe sounds voor mijn TS10. En als iemand een methode weet om TS10 floppies op een ZIP te krijgen, dan kunnen we misschien ZIP disks ruilen. Het is mij nog niet gelukt, aangezien de optionele SCSI-kit alleen maar kan lezen (wie verzint dat nou?!).

Klopt hij leest alleen ;{
Het gaat trouwens via een Eps16+ of een ASR-10
om je geluiden op een Zip te zetten ,al zal er best een
programma zijn die het mogelijk maakt om dit via de
computer te doen.

Hier nog een site voor geluiden , kun je trouwens gewoon op een Floppy plaatsen:)

http://www.soundcentral.com/

Lang lang lang geleden, is iemand op dit forum geweest die wist hoe hij images voor Ensoniq sample cds moest maken...

Ik heb zelf een ASR, en het staat op mijn 'to do' list om al mijn floppen om te zetten naar zip....
Mijn vraag is alleen... wat is het meest gangbare....100MB of 250MB

en bedankt...... mijn hele indruk van die jongen naar de knoppen;)

Ik kan mij alleen herinneren dat hij zijn ASR harde schijf aan zijn computer kon hangen en dan een CD branden.... toch eens even op onderzoek uit gaan...

Volgens mij gebruiken de samplers die voor cd's een eigen bestandssysteem gebruiken daarvoor vaak hetzelfde formaat als op hun harddisk. En aangezien dat soort samplers ook vaak geen grotere harddisk(partities)s aan kan dan rond de 500MB, waren die cd's waarschijnlijk 1-op-1 kopieën van die harddisk(partitie)s.

Als ik het goed hebt dan zit de Playback unit van de ASR-10 in de TS-10 , ook
het laden van de CDR serie kun je gebruiken tot 4 mb.
Je heb echter een CD-rom speler nodig en namelijk de CD-300 van
Apple ( sony ) verder kun je ook transwaves laden .
Helaas kun je niet de plugins van Waveboy laden deze kun je wel laden met de
EPS16+ en de ASR-10.

voor degene die me kan verblijden met originele disk ,heb ik een Hercules MP3 USB DJ controller voor in de plaats...
of cash.....natuurlijk

Status
Please reply by conversation.
Back