• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundcraft Studio | Compounder | Delta 1010

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

spdk

ech wel
Soundcraft Spirit Studio: 48 kanaals (24 fader + 24 track return + eq) 8 bus, 4 aux, dubbel parametrische eq. Originele handleiding van voeding en mixer, originele voeding. Nette staat, geen gekraak en nooit bij gerookt, altijd onder plastic gestaan als ie niet gebruikt werd - €350,-

Touched by Sound DRM-2 analog drummodule: De originele uitvoering. 3x bass, 1x snare, 1x multi, 1x cymbal, 1x hihat (clsd en open), 1x clap. 8 seperate uitgangen en een stereo. - €250

Novation Drumstation: 909 / 808 emulator. - €100

Focusrite Compounder: Compressor / expander / limiter / gate / bass expander. Optisch uistekend, technisch 1 probleem: Rechter gate springt dicht, maar vervolgens niet meer open. Ik heb vernomen dat het eenvoudig op te lossen is, maar ik kan niet solderen; - €150

TC Electronic M-One multifx: Als nieuw, handleiding en doos enz. - €225

Update + M-Audio Delta1010

Soundcraft Spirit Studio: 48 kanaals (24 fader + 24 track return + eq) 8 bus, 4 aux, dubbel parametrische eq. Originele handleiding van voeding en mixer, originele voeding. Nette staat, geen gekraak en nooit bij gerookt, altijd onder plastic gestaan als ie niet gebruikt werd - €350,-

Focusrite Compounder: Compressor / expander / limiter / gate / bass expander. Optisch uistekend, technisch 1 probleem: Rechter gate springt dicht, maar vervolgens niet meer open. Ik heb vernomen dat het eenvoudig op te lossen is, maar ik kan niet solderen; - €150

M-Audio Delta 1010 soundcard: pci + 19" balanced jack breakoutbox, 10 x 10 24-bit/96kHz full-duplex recording interface, 8 x 8 analog I/O on balanced/unbalanced 1/4” TRS, S/PDIF digital I/O (coaxial) with 2-channel PCM, digital I/O supports surround-encoded AC-3 and DTS pass-through, up to 24-bit/96kHz fidelity, 1 x 1 MIDI I/O, enz enz.
€200,-

Beste moderator,

Mag de topictitel verandert worden in: Soundcraft Studio | Compounder | Delta 1010

Dank u!

bruce-lee-kick.jpg

Soundcraft Spirit Studio: 48 kanaals (24 fader + 24 track return + eq) 8 bus, 4 aux, dubbel parametrische eq. Originele handleiding van voeding en mixer, originele voeding. Nette staat, geen gekraak en nooit bij gerookt, altijd onder plastic gestaan als ie niet gebruikt werd - €300,-

M-Audio Delta 1010 soundcard: pci + 19" balanced jack breakoutbox, 10 x 10 24-bit/96kHz full-duplex recording interface, 8 x 8 analog I/O on balanced/unbalanced 1/4” TRS, S/PDIF digital I/O (coaxial) with 2-channel PCM, digital I/O supports surround-encoded AC-3 and DTS pass-through, up to 24-bit/96kHz fidelity, 1 x 1 MIDI I/O, enz enz.
€200,-

Soundcraft Spirit Studio: 48 kanaals (24 fader + 24 track return + eq) 8 bus, 4 aux, dubbel parametrische eq. Originele handleiding van voeding en mixer, originele voeding. Nette staat, geen gekraak en nooit bij gerookt, altijd onder plastic gestaan als ie niet gebruikt werd - €300,-

€200,-

Akai MFC42 Analog Stereo Filterbank: Met handleiding, ziet er prima uit. Contact van de midi-out zit los. Je kunt hem dus wel midi aansturen vanuit je sequencer. Solderen lost het probleem op, maar ik kan dat niet. €100,-

M-Audio is verkocht, Focusrite gereserveerd, MFC42 gereserveerd.

Nog te koop:

jYqprmcsSk+5Gq8JcQMDkg==.jpg

PY9UbUoj0AkVzYoGHA==.jpg

xPwPOg==.jpg

Tussenstand:

Focusrite Compounder: Was gereserveerd, maar nu weer te koop! (Jeej!) Compressor / expander / limiter / gate / bass expander. Optisch uistekend, technisch 1 probleem: Rechter gate springt dicht, maar vervolgens niet meer open. Ik heb vernomen dat het eenvoudig op te lossen is, maar ik kan niet solderen; - €150

Soundcraft is verkocht.

Blijft over; Focusrite Compounder €150,-

Wie maakt mij los? Wie maakt mij los!

Focusrite Compounder: Compressor / expander / limiter / gate / bass expander. Optisch uistekend, technisch 1 probleem: Rechter gate springt dicht, maar vervolgens niet meer open. Ik heb vernomen dat het eenvoudig op te lossen is, maar ik kan niet solderen. Als je geen gate nodig hebt, merk je dus niets van dit probleem, dan zet je hem gewoon uit, en ga je los met de compressor, (bass) expander en limiter voor; - €150

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back