Soundcraft Spirit Studio: 48 kanaals (24 fader + 24 track return + eq) 8 bus, 4 aux, dubbel parametrische eq. Originele handleiding van voeding en mixer, originele voeding. Nette staat, geen gekraak en nooit bij gerookt, altijd onder plastic gestaan als ie niet gebruikt werd - €350,-
Touched by Sound DRM-2 analog drummodule: De originele uitvoering. 3x bass, 1x snare, 1x multi, 1x cymbal, 1x hihat (clsd en open), 1x clap. 8 seperate uitgangen en een stereo. - €250
Novation Drumstation: 909 / 808 emulator. - €100
Focusrite Compounder: Compressor / expander / limiter / gate / bass expander. Optisch uistekend, technisch 1 probleem: Rechter gate springt dicht, maar vervolgens niet meer open. Ik heb vernomen dat het eenvoudig op te lossen is, maar ik kan niet solderen; - €150
TC Electronic M-One multifx: Als nieuw, handleiding en doos enz. - €225
Touched by Sound DRM-2 analog drummodule: De originele uitvoering. 3x bass, 1x snare, 1x multi, 1x cymbal, 1x hihat (clsd en open), 1x clap. 8 seperate uitgangen en een stereo. - €250
Novation Drumstation: 909 / 808 emulator. - €100
Focusrite Compounder: Compressor / expander / limiter / gate / bass expander. Optisch uistekend, technisch 1 probleem: Rechter gate springt dicht, maar vervolgens niet meer open. Ik heb vernomen dat het eenvoudig op te lossen is, maar ik kan niet solderen; - €150
TC Electronic M-One multifx: Als nieuw, handleiding en doos enz. - €225
er mag een slot op!