• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KORG Trinity V3 absolute nieuwstaat!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

E.P.

Stamgast
Beste forumleden. Ik neem hierbij afscheid van mijn werkelijk in nieuwstaat verkerende Korg Trinity V3. Heeft altijd thuis op een kamer onder een stofhoes gestaan en is niet/nauwelijks gebruikt (overtuig je met de foto's)!

Zoek je dus een exemplaar in nieuwstaat, dan is dit je kans

De V3 heeft dus het ingebouwde EXB-MOSS board (Korg Z1) voor supervette sounds. Daarnaast is deze V3 voorzien van het DI-TRI Adat board!

Inclusief handleidingen, netsnoer en mooie stofhoes.

Prijs: € 650,-

Attachments

• IMG_0629.jpg
    IMG_0629.jpg
    64,3 KB · Bekeken: 157
  • IMG_0630.jpg
    IMG_0630.jpg
    78,6 KB · Bekeken: 130
even de advertentie opnieuw:

even de advertentie opnieuw:

Beste forumleden. Ik neem hierbij afsheid van mijn werkelijk in nieuwstaat verkerende Korg Trinity V3. Is het huis nooit uitgeweest, heeft altijd in een kamer onder een stofhoes gestaan en is niet/nauwelijks gebruikt! (overtuig jezelf middels de foto's) Zoek je dus een exemplaar in nieuwstaat, dan is dit je kans!

De V3 heeft dus het ingebouwde EXB-MOSS board (Korg Z1) voor supervette sounds. Daarnaast is deze V3 voorzien van het DI-TRI Adat board!

Inclusief handleidingen, netsnoer en mooie op maat stofhoes :okdan:

Prijs € 650,-

meer foto's

Attachments

• IMG_0632.jpg
    IMG_0632.jpg
    49,6 KB · Bekeken: 122
  • IMG_0620.jpg
    IMG_0620.jpg
    65,9 KB · Bekeken: 122
foto's

foto's

foto's​

Attachments

• IMG_0608.jpg
    IMG_0608.jpg
    53,2 KB · Bekeken: 125
  • IMG_0622.jpg
    IMG_0622.jpg
    40,7 KB · Bekeken: 120
Prijsaanpassing voor de snelle beslissers..

Prijsaanpassing voor de snelle beslissers..

Wie? € 575,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back