• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waves Native Power Pack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nicolasmasset

Ingeburgerd
Hoi allen,

Aangezien ik de hardware route ben aan't opgaan, verkoop ik volgende plugins, Waves Native Power Pack:

TrueVerb
L1 Ultramaximizer
Q10 Paragraphic Equalizer
C1 Parametric Compander
IR-L Convolution Reverb
SuperTap
Doubler
DeEsser
S1 Stereo Imager
Renaissance Axx

Dit is een uitstekend starterskit van waves, met enorm handige plugins als de C1, doubler, S1 en L1. Zeker de moeite waard en ook handig als opstapje naar andere bundles die altijd goedkoper zijn als je "upgradet" van een bundle die je al hebt. Dus niet enkel vr mensen die de power pack willen, maar ook mss interessant vr mensen die een ander pakket willen behalen!

De ilok zit er wel niet bij, die heb ik zelf nog nodig, maar de ilok transfer fee van 20€ betaal ik wel.

Vraagprijs: 200€

Groeten,

Nicolas

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back