Ouwe Worsten Fabriek 30/07/10 Purmerend

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Morgenavond free party in de ouwe worsten fabriek in Purmerend....Purmerweg nr? waar de groene bloem op de gevel staat en je muziek hoort, tegenover de begraafplaats...

Dj's DenDer, Miss Wendy, My First Davey, Ruudje, Funrazors, Noisy Neighbor en nog wat andere acts....

Stijlen: van techno tot hardcore en weer terug....ook dikke acid natuurlijk....ook goa enzo

Decor: Fluor MF wire art by DenDer, wall art door DenDer, Sang, Paul en Joep...

Het begint waarneer we zin hebben (de hele dag dus) en we houden op als we geen zin meer hebben....niet dus...maar om toch een tijd te noemen 22.00 tot ????

Vrijwillige bijdrage voor brandstof wordt gewaardeerd...:)

Natuurlijk ook gratis braadworsten?:D

Nou eh nee....er waren wel veel rare knakworsten....het was wel een vet feest....over drie weken weer 1 en dan waarschijnlijk met Leviathan van Cenobite Records...:halleluja

Ik ben nu alle foto's an t verzamelen, zal ze binnenkort hier plaatsen...

Nou eh nee....er waren wel veel rare knakworsten....het was wel een vet feest....over drie weken weer 1 en dan waarschijnlijk met Leviathan van Cenobite Records...:halleluja

Ik ben nu alle foto's an t verzamelen, zal ze binnenkort hier plaatsen...

Kom maar op met die knakworst!

dender, jouw cd die ik in de dino,s kreeg vond ik op zich lekker klinken, maar die minimal...
ik krijg toch altijd de neiging om die productie,s zelf maar af te maken omdat het voor mij te leeg klinkt..
mischien combineren met acid en psychedelische geluiden..

dender, jouw cd die ik in de dino,s kreeg vond ik op zich lekker klinken, maar die minimal...
ik krijg toch altijd de neiging om die productie,s zelf maar af te maken omdat het voor mij te leeg klinkt..
mischien combineren met acid en psychedelische geluiden..

Thnx Bliep.....je moet het zo zien dat we aan het chillen waren bij een vriend en ik eigenlijk ff met zijn muziek een mix heb gedraaid....ik wist geeneens wat er op de cd's stond....was je iets eerder langs gekomen in de dino's dan had je precies gehoord wat je bedoeld...met meer acid invloeden....heb ondertussen al de cd's van die vriend gecopieerd en uitgezocht....zelf vin k de mix ook te minimal...maar ja wat is dat is....:kroon:

ff een fotootje van de zaal.....

attachment.php

Ik sta daar ook te draaien btw.....gehele decor is van mijn hand....:engel:

Attachments

• worsten decor.jpg
    worsten decor.jpg
    161 KB · Bekeken: 122
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back