Ik heb even gekeken naar enkele afbeeldingen van de 4000db, en hij lijkt vrij goed op mijn gx-210D. Ik geef even mee hoe ik mijn bandopnemer heb ingesteld als stereo-delay.
De twee AUX uitgangen van mijn mengpaneel gaan naar de twee line ingangen van de bandopnemer, en de twee uitgangen van de bandopnemer gaan naar twee mono kanalen op mijn mengpaneel die naar wens uit elkaar gepand staan. Op de bandopnemer moet je de 'Monitor' schakelaar op tape zetten, de bandopnemer op record zetten (rode rec knop indrukken en schakelaar op rec zetten.) Nu kun je vanuit je mengpaneel met je AUX pots per kanaal regelen hoeveel van je signaal naar de bandopnemer gaat, hoeveel feedback er is (via de AUX een deel van je kanaal waarop het linker signaal van je bandopnemer binnenkomt, naar de rechter ingang van je bandopnemer sturen) ...
Je hoeft dus geen tapeloop te maken, als je sound-on-sound wilt gebruiken moet je eerst nog de erase kop voor de opname kop kunnen uitschakelen, wat weer een stuk moeilijker is.
Laat eens weten of het lukt (of niet.)