gekkewiebel
Ingeburgerd
En nog maar een topic over externe geluidskaarten. Ik heb een tijdje gebruik mogen maken van de Line6 UX2 maar ik vind het niks. Hij blijft maar instabiel draaien onder m'n W7 X64 setup en ik vind het raar dat je niet gelijktijdig line-in en microfoon op kan nemen, dan moet je gebruik gaan maken van instrument in en dat soort ongein. De gitaareffecten en virtuele versterkers zijn tof, maar ik heb ook al Amplitube van IK dus het is eigenlijk dubbel op.
Nou moet er ook gelijk een midi interface in zitten want m'n budget kabeltje gaat niet goed samen met m'n XV88.
Je kunt voor een habbekrats bijvoorbeeld de Omega Lexicon Lambda krijgen. Weet iemand of je met dat ding simultaan meerdere inputs kunt opnemen, of kom je dan in de knoop met usb1.1? Zijn er andere aanraders? Budget tot 300 euro.
Nou moet er ook gelijk een midi interface in zitten want m'n budget kabeltje gaat niet goed samen met m'n XV88.
Je kunt voor een habbekrats bijvoorbeeld de Omega Lexicon Lambda krijgen. Weet iemand of je met dat ding simultaan meerdere inputs kunt opnemen, of kom je dan in de knoop met usb1.1? Zijn er andere aanraders? Budget tot 300 euro.