Grip SH-101

Status
Please reply by conversation.
Hmmmmm..... ik ben bang van wel!
Maar ja, die krengen gaan tegenwoordig al voor 500+,
de grijze zijn dat dan.
Ik ben blij dat ik al gewoon een 101 met modgrip heb staan!

wat een geld heh?! ach, aan de andere kant: als je het al lang zoekt, is het ook heel erg balen als je er net naast zit. Kun je beter gelijk kopen. Heb ik ook wel eens:)

Ja, best een klap geld. En dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden een keer een 101 voor 325 heb gekocht en dat was m'n 2e ooit. haha

Maar ja, zijn helaas zijn de prijzen tegenwoordig zo gortig.
Als je dan toch een 101 wil en je houdt van de kleur rood is 700 helemaal zo mal nog niet.
Ook al krijg ik dan wel meteen een pro-one lichtje in m'n hoofd, voor 700 kon je er een tijdje geleden makkelijk 1 halen.

Maar ja, het is allemaal ook geflipt, ik zag laatst een knakker uit Nederland die iets van 850 euro voor een ARP Axxe vroeg op Ebay.

Bij the Music House in Utrecht staat een rode SH101 te koop voor 750 Euro. Staat er geloof ik al een tijdje op hun site.

Gefeliciteerd emt de aankop van je rode SH101, hoeveel zijn er daarvan eigenlijk in omloop?

Tja, veel geld voor een 1 osc, monosynth, ben ik het wel mee eens. Maar ik heb het zo beredeneerd: Ik heb hiervoor de grijze gehad die ik kocht voor 325euro. Die heb ik toen later verkocht voor 500euro toen ik terug ging emigreren naar NL. Nu zie ik opeens een rode staan die ik echt al heeel laaang wil. Vraagprijs is 700euro. Ik had nog 500euro liggen van mijn vorige. de meeste grijze die voor 500euro gaan kunnen meestal nog wel een servicebeurtje gebruiken van een paar tientjes. Komen er nog verzendkosten of benzine bij etc etc. Dan ben je ook zo al 600 voor kwijt. Nu mogen jullie best weten dat ik voor deze rode uiteindelijk 650euro heb betaald. Veel geld maar het is gewoon een erg bijzonder ding en deze is ook nog eens in SUPER MINT staat. ik heb best wat 101's gezien maar deze is wel erg perfect zeg ;{ geen krasje te bekennen ook niet op de onderkant. We hebben iig een blije DSF'er hier :D

attachment.php

Attachments

• Redsh101.jpg
    Redsh101.jpg
    86,8 KB · Bekeken: 80
Tering wat is dat voor artistieke stoel he?

Ik heb wel wat rode tape, mischien dat dat ook werkt?

Maar niemand heeft een rode grip liggen die die niet gebruikt ? :P

asje nou 650 voor die stoel had betaald hehe

wel mooi dat wel ik kocht dan twee x een mc202en ging m modden maar goed idem dito leuk bakkie \
blauw ook aardig zeldzaam

101 is toch anders dan een 202... en een rode of blauwe 202 is er ook niet. Het ziet er toch wel mooi uit zo'n kleurtje.

Supermooi hoor. Veel plezier er mee!

staat leuk naast een nord leadje. :-)
ben zelf niet zo van de kleurtjes. van mij zou elke fabrikant verplicht metalic of als dat niet kan wit moeten leveren.
Denk aan die horrible gele en oranje speelgoed kleurtjes van waldorf. brrr
Maar 650 is een sh101 sowieso waard wat zijn sound en bedieningscomfort betreft.
Ik heb een grijze en die gaat niet weg voor 750 dus dat zegt genoeg over dat ding.

ach ja, tis maar net wie wat verkoopt. anderhalf jaar geleden een als nieuwe rooie 101 en een near mint 909 gekocht voor 1050 eu. ik weet, een mazzeltje, maar deze jongen had er niet zoveel mee, wist wat de marktwaarde was, maar hoefde niet perse de hoofdprijs.. ik snap dat iedereen wat wil verdienen, maar het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig goud in handen denkt te hebben en dat er dus ook maar voor vraagt. geduld in combinatie met een beetje geluk heeft mij tot nu toe de meeste windeieren gelegd.
btw, de rooie 101 klinkt echt veeeel beter dan de grijze..;)

Status
Please reply by conversation.
Back