Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Klopt wel. Bij het afknippen na het solderen kunnen er haarscheurtjes ontstaan in je las. Nu is dit voor onze toepassing niet erg natuurlijk, de kans dat t mis gaat is niet groot, en als het misgaat zo verholpen. Moet je echter militaire apparaten of ruimtevaart zaken doen, lijkt het me verstandig het zekere voor het onzekere te nemenEr zijn overigens wel wat mensen die eerst knippen en dan solderen... zou beter zijn voor je las of zo. Ik geloof er zelf niet veel van.

Er zijn overigens wel wat mensen die eerst knippen en dan solderen... zou beter zijn voor je las of zo. Ik geloof er zelf niet veel van.
QUOTE]
Die mensen hebben gelijk, je belast mechanisch je soldeerlas als je achteraf knipt, in defensie spul is het zelfs verplicht zo te solderen.
Het kan haarscheurtjes veroorzaken waar vocht in kan kruipen waardoor de las kapot gaat, in onze droog staande synth's zal je er wat minder last van hebben.

16V rating zou voldoende moeten zijn, dan zijn ze echt niet gigantisch hoorWaarschijnlijk kan ik nu ook die gigantische bipolaire 47µF elco (had geen 10µF NP) aan de uitgang weglaten? Neemt net iets te veel plek in m'n kleine kastje in...![]()

, is het gelukt om het basispakketje werkend te krijgen 
Frequency/modulation speed van de vibrato.
Ik zit ook wat te denken aan eenvoudige mods, zoals een dry /wet regeling.

Hilltree, waar haal je die fantastische kastjes toch altijd?![]()