Overzicht:
Details:
Alesis M1 Active MK2 - €180,00
Razend populaire monitors. Altijd in een rookvrije studio gestaan, nooit mee gezeuld. http://www.alesis.com/m1activemkii
Niet verstuurbaar
Behringer MiniMon 800 - €25,00
Behoorlijk praktisch monitor mixertje om monitors en headphones aan te sluiten en te kunnen switchen. Altijd erg blij mee geweest. Als je de alesis monitors neemt krijg je er 4 jack kabels van 2,5 meter bij.
Inclusief adapter / doos / boekjes
Wel verstuurbaar
Xboard 61 - €100,00
Ook altijd rookvrije studio gestaan, alleen thuis gebruikt. Inclusief USB kabel. Geen doos maar wel drivers + sample cd’s + emu grand piano. Onderstaande tas mag je er gratis bij hebben.
Niet verstuurbaar
Thomann Tas - €10,00
Best wel fijne grote tas van thomann. Heb ik ooit gekocht voor een Juno 6, eigenlijk alles met 61 toetsen past er perfect in.
Niet verstuurbaar
Korg MS2000R - €275,00
In goede staat, inclusief adapter. Altijd in rookvrije studio gestaan en alleen thuis gebruikt. Heb hem hier 4,5 jaar geleden gekocht en er eigenlijk nooit veel meer mee gedaan dan een beetje vocoden.
Niet verstuurbaar
Tapco Mix 100 - €40,00
In goede staat, inclusief adapter en de originele doos / boekjes.
2 Mono Mic/Line inputs
4 Stereo Line Inputs
1 Aux Send
Tape Input/Output
Wel verstuurbaar
Kabeltjes
Ik heb nog wat kabeltjes over, mocht je bepaalde kabeltjes nodig hebben en wat kopen dan krijg je ze natuurlijk, maar ze mogen ook voor €2 per stuk weg. Ik heb bubbeltjesenveloppen.
4x 2.5m jack - jack
2x 2,5m jack – minijack
2x 5m jack
1x 5m XLR
4 lieve patchkabels van 0,6 meter.
- Alesis M1 Active MK2 - €180,00
- Behringer MiniMon 800 - €25,00
- Xboard 61 - €100,00
- Thomann Tas - €10,00
- Korg MS2000R - €275,00
- Tapco Mix 100 - €40,00
Details:
Alesis M1 Active MK2 - €180,00
Razend populaire monitors. Altijd in een rookvrije studio gestaan, nooit mee gezeuld. http://www.alesis.com/m1activemkii
Niet verstuurbaar
Behringer MiniMon 800 - €25,00
Behoorlijk praktisch monitor mixertje om monitors en headphones aan te sluiten en te kunnen switchen. Altijd erg blij mee geweest. Als je de alesis monitors neemt krijg je er 4 jack kabels van 2,5 meter bij.
Inclusief adapter / doos / boekjes
Wel verstuurbaar
Xboard 61 - €100,00
Ook altijd rookvrije studio gestaan, alleen thuis gebruikt. Inclusief USB kabel. Geen doos maar wel drivers + sample cd’s + emu grand piano. Onderstaande tas mag je er gratis bij hebben.
Niet verstuurbaar
Thomann Tas - €10,00
Best wel fijne grote tas van thomann. Heb ik ooit gekocht voor een Juno 6, eigenlijk alles met 61 toetsen past er perfect in.
Niet verstuurbaar
Korg MS2000R - €275,00
In goede staat, inclusief adapter. Altijd in rookvrije studio gestaan en alleen thuis gebruikt. Heb hem hier 4,5 jaar geleden gekocht en er eigenlijk nooit veel meer mee gedaan dan een beetje vocoden.
Niet verstuurbaar
Tapco Mix 100 - €40,00
In goede staat, inclusief adapter en de originele doos / boekjes.
2 Mono Mic/Line inputs
4 Stereo Line Inputs
1 Aux Send
Tape Input/Output
Wel verstuurbaar
Kabeltjes
Ik heb nog wat kabeltjes over, mocht je bepaalde kabeltjes nodig hebben en wat kopen dan krijg je ze natuurlijk, maar ze mogen ook voor €2 per stuk weg. Ik heb bubbeltjesenveloppen.
4x 2.5m jack - jack
2x 2,5m jack – minijack
2x 5m jack
1x 5m XLR
4 lieve patchkabels van 0,6 meter.