Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jasuto is geen iphone only app meer
In itunes kun je dit zien bij de ondersteunde formaten bij een app. Als daar ipad bij staat dan is die geschikt gemaakt voor de ipad resolutie.
Kan ik nu ook met cubase sx2 of 3 (of later) op een windows XP/win7 platform de iPad als midi controller gebruiken voor bijvoorbeeld de mixer of om vsts te bedienen?
Of moet hiervoor zowel de Windows PC en de iPad op hetzelfde WIFI netwerk zitten of volstaat de bijgeleverde ipad->usb kabel.
Dat is mij niet helemaal duidelijk omdat ik eigenlijk op youtube overwegend ProTools and Mac omgevingen zie.

die ipad komt hier zeker, novation doei!
ok, dat was niet hoe ik het tot nu toe ervaren heb met andere apps, maar als die inderdaad in 2x mode draait dan is die iphone only. Met native bedoelde ik dat die daadwerkelijk gebruik maakt van de volledige resolutie van de ipad.Volgens de App Store wel. En in mijn eigen ervaring ook. Hij draait inderdaad in 2x mode, maar dat is gewoon uitvergroot, niet native.
Dat klopt niet helemaal. Universal apps geven ze aan met een plusje bij het prijsvakje, samen met dat hij in de store op de iPad zelf in een andere rubriek staat. Iets dat bij Jasuto beide niet het geval is (nog los van dat het ook echt niet werkt als native iPad app...)
Het lijstje met apparaten is puur compatibility met apparaat/OS.

Maar ik heb deze specifieke app niet zelf geinstalleerd, dus ik geloof je op je woord![]()
Jasuto zou namelijk best baad hebben bij extra screenspace.Ik dacht al dat je een geheime prerelease had die wij nog niet gezien haddenJasuto zou namelijk best baad hebben bij extra screenspace.
maar heb je hem zelf ook geprobeerd op een ipad?
Yep. Vandaar.
en het is nu mogelijk om inkomend standaard te communiceren met de controls zoals kleur, tekst, etc