Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Is er een kwalitatieve dj app waar je ook direct kan bijsturen ? Een tijdelijke pitch bend, zoals langs de zijkant van cdj/sl1200.
Of gewoon door knoppies.

Met irig dj en djay heb je sync functies maar dat schiet niet op als je zware muziek draait en de bpm scan niet lekker uitpakt.

Is er een kwalitatieve dj app waar je ook direct kan bijsturen ? Een tijdelijke pitch bend, zoals langs de zijkant van cdj/sl1200.
Of gewoon door knoppies.

Met irig dj en djay heb je sync functies maar dat schiet niet op als je zware muziek draait en de bpm scan niet lekker uitpakt.

met djay heb je + - knoppies die hetzelfde effect hebben

Mijn grootste probleem ermee is dat ik graag analoog afmix en voorbeluister..
lijkt me momenteel nog niet mogelijk?
die split mono modus vind ik nu ook niet zo handig.

Even de NL-er uithangen: jammer dat je geen korting krijgt op de iPad-versie van Animoog als je 'm al op de iPhone hebt..

Even de NL-er uithangen: jammer dat je geen korting krijgt op de iPad-versie van Animoog als je 'm al op de iPhone hebt..

Ik denk niet dat Moog het wil, want dan hebben ze hem wel universeel gemaakt. Maar zelfs als Moog het zou willen, dan kan kortingen geven gebaseerd op een eerdere aankoop niet in de app store.

Alle aankopen gaan via iTunes en dat is sowieso al een 'Bigbrother' programma.. Lijkt me niet AL te moeilijk om het te vergelijken met wat de user al heeft aangeschaft.. :erm:

Aan de andere kant: 24 euri is EIGENLIJK ook niet echt overdreven veel voor zo'n (soft...)synth.. Misschien zijn we inmiddels een beetje verwend?

Lijkt me niet AL te moeilijk om het te vergelijken met wat de user al heeft aangeschaft.. :erm:

Ik zeg ook niet dat het moeilijk is, alleen maar dat het nu niet kan :D
Het enige dat een developer kan doen is promo-codes weggeven, en die heeft hij maar beperkt beschikbaar.

Maar zoals gezegt, het feit dat het geen universele app is zegt al genoeg over de intenties van Moog.

Of gewoon door knoppies.

Red Bull BPM kan dat. Is geloof ik wel rond de 15$ om te kopen.

Met daarbij dat je dan animoog voor op de iphone eventueel ook al met korting gekocht zou kunnen hebben,
ik heb 79 cent voor de iphone-versie betaald.

Laatst gewijzigd:
Muzikanten, willen jullie me helpen?

Ik ben aan het inventariseren of er interesse is in muziek gerelateerde iPad/ iPhone/ iPod Touch applicaties.
Wil je in 1 a 2 minuten mijn enquete invullen? Alvast bedankt!

In het kort de ideeen:
1) Een iPad app, speciaal voor backing/click tracks.

2) iPod touch/ iPhone Midi settings app, maar niet zoals TouchOSC etc, maar een playlist met midi settings (tempo, en de rest :))
Waar je snel tussen kan switchen.

http://bit.ly/Ml4yfb

teveel compressie, verder wel leuk feel good maar beetje te druk.
En er zit een enorme berg energie rond de 20 hz anaf 2:24 !!!! Wegcutten die hap als je speakers je iets waard zijn.
Bron is die lasergun tjoep + nog een extra bassdrummetje vanaf 2:24 geloof ik.

Ok, ik had m nog niet op mijn monitors beluisterd, maar op headphones alleen. Jammer dat garageband voor iPad (nog) geen eq, filter en volumeregeling per gedeelte biedt.

ik heb die soundprism pro gehaald, man, best wel vet !!! En werkte direct met de iU2. Synths aansturen in Reason en cubase als een malle. Alsof ik 3 handen had :D ! Volgens de maker waar ik mee gemaild heb werkt ie met alle core midi interfaces.

Ik vind het in een bepaalde zin best wel revolutionair wat dit ding kan, omdat dit het eerste stukje software wat ik ken wat dit doet.

Werkt bij jullie de arpeggiator in Garageband op de ipad/iphone wanneer je bijvoorbeeld een extern keyboard aansluit?

Ik merk dat dat met de Line6 MobileKeys 49 die ik inmiddels heb niet (direct) werkt. Erg fijn keyboardje trouwens!

Sinds kort heb ik de Ipad 2 en zou wel wat advies voor de aanschaf van een app kunnen gebruiken.

Ik zou mijn ipad willen gebruiken als een soort groove/workstation waarin ik een sequenser en verschillende synth's kan gebruiken.

Ook wil ik de sequenser gebruiken voor het aansturen van mijn hardware synth's.

Wat zouden jullie mij aanraden?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back