quifster
Gepokt en gemazeld
Ooooooh, die iMS-20 is echt GENIETEN.
Laatste keer dat ik zoveel pret had op de bank is lang geleden...![]()
Precies, tech boys rule the world.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ooooooh, die iMS-20 is echt GENIETEN.
Laatste keer dat ik zoveel pret had op de bank is lang geleden...![]()
Ik heb er laatst met 1 zitten spelen en toch snap ik die I-pad niet he...racen gaat beter op de x-box, mijn computer is een betere DAW, mijn laptop een betere tekstverwerker en een boek is een beter boek
Nee, sommige apps zijn wel grappig, maar ik snap die hype niet..leg eens uit?![]()

Of je hele boekenkast mee in het vliegtuig voor je transatlantische vluchten zie ik ook wel.

Ik heb er laatst met 1 zitten spelen en toch snap ik die I-pad niet he...racen gaat beter op de x-box, mijn computer is een betere DAW, mijn laptop een betere tekstverwerker en een boek is een beter boek
Nee, sommige apps zijn wel grappig, maar ik snap die hype niet..leg eens uit?![]()
Ben zelf niet zo van de Steve Jobs sekte (heb wel een macbook) en ik begrijp de hype ook niet zo goed (dichtgetimmerd OS, geen usb, geen memorycards etc).
Maar wat ik me afvraag.....klinkt dat ding nou echt goed? Is het een serieus muziekinstrument voor op te nemen.
Er beginnen namelijk steeds leukere audio apps te komen.
Mijn macbook uitgang vind ik namelijk maar matig, als de ipad dezelfde audio kwaliteit heeft, ben ik voorgoed afgehaakt.
dat lijtk me aardig ruk dus.....
Maar zijn er al controllers voor de Ipad? Dat lijkt me wel vet, idd lemur achtige dingen en daarnaast mixen met je vingertoppen lijtk me ideaal.....of een softsynth bedienen met 2 handjes...
http://www.youtube.com/watch?v=eYpG5sQHqxA&feature=player_embedded#!
midi-out support komt in iOS 4.2 en hier alvast een toepassing ervan. een 'analoge' sequencer!