Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het is nog maar het begin.
Die IMS20 kan zijn eigen output samplen en die kan je weer gebruiken in zijn drumsampler/seq.
Echt erg leuk.

Ik zie het nu meer als groovebox ofzo maar er zijn bv al releases die volledig op de Iphone zijn gemaakt. En nu komen de apps uit de alleen voor de Ipad zijn ontwikkeld dus het gaat gewoon erg leuk worden.
Zeker omdat de ontwikkelaars volgens mij best goed verdienenen aan Ipad/phone apps.
Ik merk aan mezelf dat ik heel makkelijk denk ach fuck it .. kost maar 5 euro of maar 10 euro.
Zo heb ik nu een paar apps die ik denk ik echt niet ga gebruiken zoals dat reactable.

Ik heb mijn macmini die ik voor internet gebruik echt bijna nooit meer aan.. alleen om te downloaden.
Als ik straks kan downen op de Ipad dan kan die eruit wat mij betreft.

Je kan nu ook printen met de Ipad dus met Iworks voor de Ipad kan ik gewoon factuurtjes printen.

In het begin dacht ik wat heb ik nu weer gekocht.. maar ik ga de deur niet meer uit zonder mijn Ipad. :halleluja

God... ben wel echt een fanboy

Ok, maar nu ff serieus: leuk dat jaren 90" VSTI's worden geport naar de iPad en dat je je kunstjes kan delen op facebook en twitter, maar het klinkt allemaal een beetje als een Gameboy emulator op een PC, leuk dat het allemaal kan, maar je hebt er zo weinig aan. Een beetje het verjaardag gevoel "kijk eens wat ik kan met m'n iPad?' waar zijn nu de echt coole apps die me verder laten werken aan zaken die ik in m'n DAW gestart ben? Ik bedoel rebirth tracks kennen we nu al een jaar of 20?!?

Goeie vraag van Dextah, ben ook wel benieuwd.
Maar het vreemde is dat die AC-7 pro voor de iPad momenteel uit de app-store is verdwenen... Komt er misschien een grote update aan, voor IOS4.2 (met midi features wellicht?)

med.jpg

http://www.numark.com/idjapp

Key features:

-Create seamless, synchronized playlists of your iTunes music library on iPad
-Automatically detects songs' tempo and performs crossfades in perfect time
-Mix up to four songs at once for a completely new playlist experience
-Playlists can contain an unlimited number of songs
-Playlists can support audio WAV, MP3 and AAC files
-Easily manage your iDJ music using Itunes 9.2 (or later) on Mac or PC

Hier nog een video van Rebirth voor iPad

Er zijn in de appstore wel erg veel fart-aps,
werkt hier iemand met de fart piano,
of fartstudio pro ? :)

Rebirth voor de iPad is er al een maand of twee/drie. De vraag is juist wat er nog meer van propellerheads komt...een soort reason?

en rebirth voor de ipad ga ik echt niet kopen. Gratis voor de pc en dan 12 euro voor de pad? Echt niet....

Edit: dat was natuulk voor de iphone, nog niet de ipad.

rebirth voor de ipad is 9 november uit gekomen, ik heb hem aangeschaft, en ik vind het echt een hele verbetering tov de iphone versie die ik ook gebruikte op de ipad.
alles staat nu op 1 scherm in 1 keer beschikbaar, echt een heerlijke app om lekker mee te freaken.

wel jammer dat ik hem voor de full price opnieuw moest kopen.

rebirth voor de ipad is 9 november uit gekomen, ik heb hem aangeschaft, en ik vind het echt een hele verbetering tov de iphone versie die ik ook gebruikte op de ipad.
alles staat nu op 1 scherm in 1 keer beschikbaar, echt een heerlijke app om lekker mee te freaken.

wel jammer dat ik hem voor de full price opnieuw moest kopen.

zijn de knopjes niet (veel) te klein?

Heb je ook Technobox van Audiorealism? Die hebben ook een hele goede 303 808 909 op de ipad. Ben benieuwd welke het beste klinkt.

zijn de knopjes niet (veel) te klein?

Heb je ook Technobox van Audiorealism? Die hebben ook een hele goede 303 808 909 op de ipad. Ben benieuwd welke het beste klinkt.

nee, op de ipad zijn de knopjes perfect

technobox heb ik inderdaad ook, maar ik vind persoonlijk rebirth beter. De effecten van technobox zijn wel beter.

Whaaaa, rebirth op een iPad..!! :) Nu wordt dat achterlijke hype-ding toch wel een beetje interessanter

Ok, maar nu ff serieus: leuk dat jaren 90" VSTI's worden geport naar de iPad en dat je je kunstjes kan delen op facebook en twitter, maar het klinkt allemaal een beetje als een Gameboy emulator op een PC, leuk dat het allemaal kan, maar je hebt er zo weinig aan. Een beetje het verjaardag gevoel "kijk eens wat ik kan met m'n iPad?' waar zijn nu de echt coole apps die me verder laten werken aan zaken die ik in m'n DAW gestart ben? Ik bedoel rebirth tracks kennen we nu al een jaar of 20?!?

Weet niet of het er ook voor de ipad is maar ik vind
dat je in Nanostudio best veel kunt doen.
4 synths 2 drums midi aan te sturen, midi laden, samples laden,
bewerken of direct opnemen met een mic.
erg leuke app

Ios 4.2 blijkt uitgesteld ivm laatste moment issues. Volgende week dus.

Ios 4.2 blijkt uitgesteld ivm laatste moment issues. Volgende week dus.

Waarschijnlijk pas de 24ste :( dus nog 2 weken wachten.

Dat ReBirth op de iPad ziet er niet uit.
Het is net of alles is ingezoomd en ze vervolgens niks aan de scherpte gedaan hebben.
Beetje waardeloos zo. :(

Dat ReBirth op de iPad ziet er niet uit.
Het is net of alles is ingezoomd en ze vervolgens niks aan de scherpte gedaan hebben.
Beetje waardeloos zo. :(

Rebirth HD of die iPhone versie van Rebirth?

Ik heb echt heel veel lol met electrify! Samples die in de studio zijn gemaakt laden en daar op de bank of onderweg of waar dan ook mee spelen. Geweldig! Superapp!

Ik vind overigens rebirth niet zo geweldig. Ik vind technobox veel overzichtelijker en eenvoudiger. Al vind ik rebirth er wel heel erg stoer uit zien... Ik had rebirth op de iPhone, maar pakte toch eerder technobox. Dus nog even geen rebirth voor mij op de iPad.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back