Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De iPad versie.

FF snel gecheckt en het zijn de Mods die er niet uitzien.
De "originele" layout ziet er verder prima uit.

Hmm, dank je... Ik ben er echt nieuwsgierig naar. :)

De iPad versie.

FF snel gecheckt en het zijn de Mods die er niet uitzien.
De "originele" layout ziet er verder prima uit.

klopt, die mods zien er echt slecht uit kwa graphics, zijn inderdaad opgerekent naar de resolutie van de ipad. het origineel is wel aangepakt, die ziet er goed uit verder

Ios 4.2 blijkt uitgesteld ivm laatste moment issues. Volgende week dus.
Ik gok dat er dan ook een nieuwe iPad uitkomt. iOS 4 wordt zwaar gepromoot ivm FaceTime en ik denk dat er dan een iPad met camera uitkomt.

Las ergens dat de nieuwe Gorrilaz plaat op een ipad
is gemaakt.........

Ik vind overigens rebirth niet zo geweldig. Ik vind technobox veel overzichtelijker en eenvoudiger. Al vind ik rebirth er wel heel erg stoer uit zien... Ik had rebirth op de iPhone, maar pakte toch eerder technobox. Dus nog even geen rebirth voor mij op de iPad.

Rebirth op Ipod was niet te doen, maar op Ipad is ie veel leuker dan Technobox. Je kan er veel meer mee.

Maar Korg iMS20 slaat alles hoor. Ik moet er wel aan wennen, aan die virtuele kabeltjes, maar vooral die sequencer is heel leuk. Gewoon veruit de beste app voor de Ipad volgens mij.

Zelfs ik ga bijna twijfelen.......

Maar ik blijf erbij dat ik de boel te gesloten en te duur vindt. Technisch betere apparaten kosten de helft minder.........alleen is Android 2.1 nog steeds niets vergeleken bij het ipad os.

Ik vind die Akai Synthstation ook erg fijn eigenlijk. Heb er nog geen spul aangehangen, maar ik vind het lekker werken.
http://www.akaipro.com/synthstation

Die iMS20 is nog ff wennen.

Ik vind synthstation in combinatie met de hardware nogal matig.

Je kunt er een mooie performance op doen maar vervolgens kun je dat niet opnemen,
niet saven of exporteren.

best vreemd

Je kunt sequences nog steeds alleen handmatig invoeren zonder alles wat je in de performance mode kan doen.

ook resetten van alle parameters is mij nog niet gelukt, alles blijft zo staan....?

Werkt dit ook op de iPad?
Lijkt me wel interessant...

http://www.steinberg.net/en/products/sounds_accessories/cubase_ic.html

Proef ondervindelijk ondervonden dat de remote ook werkt op de ipad.

De ski software op de mac krijg ik zo aan de gang, maar onder windows 7 64 bit wil het niet lukken....:-/

Over synthstation gesproken...die heb ik ook, maar van akai had ik meer verwacht. Interface is compleet ruk. Voelt allemaal heel erg onaf en slecht bedacht. Jammer...

Synthstation is voor de iPhone. Voor de iPad hebben ze alleen de resolutie verhoogd, meer niet.
Xenon is voor de iPad duidelijk anders. Beide progjes zijn leuk om mee te spelen maar die Korg apps kunnen echt wat toevoegen aan mijn studio.

Dat geloof ik wel, maar waarom moet ik naar een apart scherm om een patch te kiezen? Waaom kan ik niet geluiden triggeren als ik in 1 van de edit schermen zit? Heel handig allemaal en duidelijk bedoeld om alleen gebruikt te worden met de akai synthstation 25 controller. Dat mogen ze best wel duidelijk maken...of de interface verbeteren.

Ik zou hem echt niet aanraden. Geluid is best aardig, maar gebruikersvriendelijkheid is compleet afwezig zonder die controller.

Volgens Korg gaat de prijs van de ims20 eind januari omhoog naar 33 us dollar. Nu kopen dus.

Als ie zo geweldig is, is dat toch nog niet duur?

Dat geloof ik wel, maar waarom moet ik naar een apart scherm om een patch te kiezen? Waaom kan ik niet geluiden triggeren als ik in 1 van de edit schermen zit? Heel handig allemaal en duidelijk bedoeld om alleen gebruikt te worden met de akai synthstation 25 controller. Dat mogen ze best wel duidelijk maken...of de interface verbeteren.

Ik zou hem echt niet aanraden. Geluid is best aardig, maar gebruikersvriendelijkheid is compleet afwezig zonder die controller.

met controller erbij is het niet echt veel beter,
je moet nog steeds dezelfde stepsequencer gebruiken
waar je alleen de noot kunt invoeren.
Het lijkt haast of de app en zijn controller los van
elkaar staan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back