Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vergeten? ..hmm..eerder niet bijgehouden..

Wist ik niet dat er slechts een jaartje tussen zit.. maar ja, da's eigenlijk met heel veel merken/dingen wel idd.

Echt niet leuk meer als je up-to-date wil blijven..

Mja mja mja,,.. ik ben meer zo iemand die (veel) dingen pas vernieuwd als 't stuk is, of er ECHT een verbetering is waardoor er met het oude "niet meer te werken is" maar dat duur meestal wel een lange tijd :D.

Affijn..

Echt niet leuk meer als je up-to-date wil blijven..

Bij Apple valt dat wel mee.

Als je een iPad, iPhone of Mac koopt en deze een jaar verkoopt heb je weinig geld verloren en hoef je nog maar een klein gedeelte bij te betalen voor het allernieuwste.

Bij Apple valt dat wel mee.

Als je een iPad, iPhone of Mac koopt en deze een jaar verkoopt heb je weinig geld verloren en hoef je nog maar een klein gedeelte bij te betalen voor het allernieuwste.

Voor mijn gevoel word mijn iMac idd. veel minder snel oud
dan me'n pc dat deed....

Mss handig dat je ff het artikel leest ;)
De laatste paar zinnen zijn voldoende.

Ik zie het :)
Zou het wel tof vinden.. kan niet lang meer duren lijkt me.

Weet iemand hoe ik audiofiles zonder itunes naar min ipad krijg?
Heb DJAY voor de Ipad aangeschaft maar wil niet mijn IPAd syncen aan de Mac waar mijn muziek lib op staat.

Portastudio

tasportastudioipad.jpg

Sknote has released the HandSynth synthesizer for iPod/iPhone/iPad, described as a performance synthesizer with a simple interface and several complex oscillators and filters.
The developers tell us that a multitouch keyboard gives great control on the sound, not achievable with classic synths, while a "Theremin" mode adds realtime modulation possibilities.

Features:

Multiple oscillator algorithms (wavetables, discrete summation, FM, virtual analog)
Multimode filters (lowpass and vowel filters) with "performance" modes
Delay, chorus, overdrive
"Theremin" mode (through accelerometers)
"Keyboard" mode (through multitouch screen)
100 memories for presets
Sound libraries

bron: www.sonicstate.com
http://www.sknote.it/HandSynth.htm

Attachments

• HandSynth_1.jpg
    HandSynth_1.jpg
    29,2 KB · Bekeken: 123
  • HandSynth_2.jpg
    HandSynth_2.jpg
    25,8 KB · Bekeken: 110
  • HandSynth_3.jpg
    HandSynth_3.jpg
    22,2 KB · Bekeken: 124
  • HandSynth_4.jpg
    HandSynth_4.jpg
    23,3 KB · Bekeken: 116
Oh, en ook CoreMIDI, want ik kan hem hier nu gewoon aansturen als externe synth over wifi.

[edit]en met controller werkt inderdaad als een speer. Je hebt wel een powered hub nodig anders krijgt de controller geen stroom, maar alle knoppen worden direct ondersteund.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back