Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hij is er nog niet.
Dit staat op hun website:
"When will the App be available?
The Fairlight App is currently under review by Apple. This is a very complex App, with a lot to test, so this might take a while."

Ik las pas juist ergens dat developers daar helemaal geen inzicht in krijgen,
die testen bij apple
dat grote apps soms dezelfde dag klaar zijn en kleine apps soms weken onderweg zijn....

Ik las pas juist ergens dat developers daar helemaal geen inzicht in krijgen,
die testen bij apple
dat grote apps soms dezelfde dag klaar zijn en kleine apps soms weken onderweg zijn....

ik lever regelmatig apps aan bij apple, de eerste keer dat je een app aanlevert duurt het zo'n 2 tot 3 weken als je alle administratieve formulieren goed hebt ingevoerd. Als je updates aanlevert staat het er binnen enkele dagen. Als je overigens fouten maakt bij de aanmelding dan gaat het hele proces een stuk langer duren. Dus het is zaak dat je alle formulieren zo correct mogelijk invult en dat je je houdt aan de eisen van oplevering (en dat begint bijvoorbeeld al bij de image size van je plaatjes voor in de appstore die je meelevert).

Het zal best zo zijn dat de hele grote bedrijven voorrang krijgen bij de app controle, maar daar kom je toch niet achter.

Ok :) en? Aanrader? ;)

Ik ben er inmiddels achter dat zoeken in de appstore niet altijd van een leien dakje gaat maar toen ik die fairlight app niet kon vinden vrat ik bijna mijn ipad op, k bedoel, zo moeilijk kan het niet zijn toch!

Weet iemand of er een app voor de iPad is waarmee je muziek vanaf je netwerkschijf kan streamen?
Ook met de mogelijkheid tot het maken van playlists etc.

Dat zou het voor mij waard maken een iPad aan te schaffen. Anders niet...

Weet iemand of er een app voor de iPad is waarmee je muziek vanaf je netwerkschijf kan streamen?
Ook met de mogelijkheid tot het maken van playlists etc.

Dat zou het voor mij waard maken een iPad aan te schaffen. Anders niet...
Kan op 2 manieren:

1) App remote
2) Plug player

Optie 2 is het gemakkelijkst, ziet Nas/mediaserver meteen zonder te hoeven inspannen.

Kan op 2 manieren:

1) App remote
2) Plug player

Optie 2 is het gemakkelijkst, ziet Nas/mediaserver meteen zonder te hoeven inspannen.

Het is idd een NAS schijf op het Netwerk volledig gevuld met muziek (mp3 / flac / wav).
Ook op mijn Mac zelf staat alle muziek.

Kun je met plug player ook gemakkelijk playlists on the fly aanmaken?

De vraag is waar ze een 800 MHz iPad vandaan hebben. De mijne geeft ook onder 4.3 gewoon 1 GHz onder Geekbench.

(dit was in antwoord op een post van Hanz die hem inmiddels weer verwijderd heeft)

Attachments

• ipad43.PNG
    ipad43.PNG
    51,1 KB · Bekeken: 67
Ja, omdat dat 800 mhz verhaal mij ook was opgevallen. Ik denk dat de post nog geen minuut online stond?
Volgens diegene die de screenshot had gemaakt leek het wel een meetfout.
Maar goed, om daar nou verder een discussie over te gaan voeren...

Het is idd een NAS schijf op het Netwerk volledig gevuld met muziek (mp3 / flac / wav).
Ook op mijn Mac zelf staat alle muziek.

Kun je met plug player ook gemakkelijk playlists on the fly aanmaken?

Ik zou Apple remote gebruiken, daar kan je gewoon een playlist mee aanmaken.
Maar wil je hem nou afluisteren via een iPad of wil je het via een stereo installatie afluisteren?
Via apple remote bedien je iTunes op je mac. Via de nieuwste iOS 4.3 kun je nu beiden, dus afluisteren op iPhone/iPad of iTunes bedienen om hem via je stereoinstallatie af te luisteren (als deze is aangesloten op je computer).

Maar wil je hem nou afluisteren via een iPad of wil je het via een stereo installatie afluisteren?

Via de iPad in eerste instantie. Maar ook een leuke optie om hem als remote te kunnen gebruiken. Top!

ik ben op zoek naar apps die samenwerken met muziek op 't visuele vlak.

bijvoorbeeld een app die als het ware werkt zoals de visualisaties van de standaard windows media player. en dan misschien ook nog interactief is. of interactieve visuele apps die als visualisatie voor muziektracks kunnen dienen door ze te manipuleren.

heb er al een aantal gevonden, zijn er nog meer apps in deze hoek?? :

Thicket, I-VJ, Cosmic Painter, Uzu, Gravilux, Bubble Harp

thicket:

bubble harp:

ik ben op zoek naar apps die samenwerken met muziek op 't visuele vlak.

bijvoorbeeld een app die als het ware werkt zoals de visualisaties van de standaard windows media player. en dan misschien ook nog interactief is. of interactieve visuele apps die als visualisatie voor muziektracks kunnen dienen door ze te manipuleren.

heb er al een aantal gevonden, zijn er nog meer apps in deze hoek?? :

Thicket, I-VJ, Cosmic Painter, Uzu, Gravilux, Bubble Harp

thicket:
YouTube - Thicket 2.0 demo

bubble harp:
YouTube - Bubble Harp for the iPhone, iPad, and iPod Touch

Gliss !

Fairlight app is nu te koop voorrrrrrrrr€7,99 upgrade naar Proversie €31,99
Veel plezier ermee, ik heb er al ontzettend veel tijd aan besteed en ben er megablij mee.
Fairlight to go-go-go!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back