Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vind FL Studio best leuk moet ik zeggen.
Als je met een update straks eigen samples in de drumsampler kan importeren en de synths editten dan is het echt wel een leuk pakket.

Heb die Virsyn ook aangeschaft en die is erg ok moet ik zeggen!
Die synths klinken echt goed. Kan nog niet echt met die seq overweg.
Alleen hoop ik dat er in een update wel eigen samples zijn te importeren.
Vind dat toch wel een beetje suf dat dat niet direct aanwezig is.

Ga die Beepstreet ook ff checken.

Nog meer tips?
Ben de laatste tijd niet meer zo met apps op de ipad bezig geweest.

Heb die Virsyn ook aangeschaft en die is erg ok moet ik zeggen!
Die synths klinken echt goed. Kan nog niet echt met die seq overweg.
Alleen hoop ik dat er in een update wel eigen samples zijn te importeren.
Vind dat toch wel een beetje suf dat dat niet direct aanwezig is.

Ik kan helemaal niet met met die sequencer overweg. Ik had daar toch veel meer van verwacht. Dan blijven alleen de synths over. Ik hoop dat er snel een update komt.

Nu wachten tot de iMinimoog komt (en de rest.)

Persoonlijk vind ik het eigenlijk niet meer kunnen om een sequencer/drumdoos uit te brengen die geen sync of midi meer doet, nu de ondersteuning vanuit het OS er gewoon is. Maar wie weet zijn er een hoop mensen die er wel wat mee kunnen.

Hangt er vanaf, in de studio is het natuurlijk noodzakelijk, maar daar heb je al 100.000 mogelijkheden. Voor onderweg is dit echt wel geinig.

Persoonlijk vind ik het eigenlijk niet meer kunnen om een sequencer/drumdoos uit te brengen die geen sync of midi meer doet, nu de ondersteuning vanuit het OS er gewoon is. Maar wie weet zijn er een hoop mensen die er wel wat mee kunnen.

vind ik ook.

de sounds van die dm1 zijn naar mijn smaak in de categorie 'net niet'.

ik ben altijd op zoek naar goeie synthesis based drumcomputers en daar heb ik op de ipad toch ook al twee goeie voor gevonden, bleep!box en modrum. als je modrum nog niet kent is het wel de moeite om even te checken, is vrij simpel maar werkt goed.

wie weet een een goedklinkende clavinet voor de ipad. Ik weet van de iclavinet maar ik las dat er ook nog anderen zijn maar de enige andere die ik ben tegengekomen is waarschijnlijk niet eens voor de ipad.:?

Vind zelf Nanostudio helemaal geweldig. Ik gebruik hem voor me ipad. Iedereen die het gebruikt is er lovend over. Je eigen samples importeren gaat super makkelijk via wifi. Echt een aanrader.
http://www.blipinteractive.co.uk/index.php Hij werkt nu aan een versie speciaal voor de ipad. Hoop dat ie snel komt.

Heb inmiddels de iElectribe gorillaz edition in mijn bezit. Geweldig.

Eigen samples vanuit Logic AU's naar de iPad omzetten??
Klinkt cool:

(grrr... nog steeds geen iPad gekocht...)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back