Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Misschien niet helemaal ontopic, maar toch.

In garageband for ipad een eerste schets gemaakt. Niet helemaal tevreden (midi-noten niet lekker) geëxporteerd naar Garageband op m'n Macbook pro. Daar bewerkt wil ik deze weer exporteren naar de ipad om nog verder te klooien. Via itunes ingeladen en gesync't. Tot zover alles prima.

Op de ipad zie ik in de 'importlijst' helaas mijn file niet terug. Iemand het gouden idee? :eureka: :halleluja

Ik wil alles nog steeds midi houden. Met audiofiles zou ik een workaround hebben, maar dan limiteer ik te vroeg het flexibele van je midipaterns aanpassen.

Ik zie nu net dat er eindelijk een update is voor Nanostudio (native iPad resolutie, jeej)

Wel waardeloos dat je nog steeds presets door moet drukken en niet door een lijstje kunt scrollen.
Of zie ik iets over het hoofd?

Beatmaker2 heeft nu ook MIDI out en weet nie wat. Aardige MPC lookalike met meer mogelijkheden.

Ik heb gisteren even met Animoog zitten spelen. Eindelijk uitgevonden hoe je die over de main outs van de IODock kan laten klinken. Klinkt toch echt wel erg goed hoor. Ik lig een beetje stil nu met studio activiteiten vanwege een flinke verbouwing maar ik ga toch echt wel gebruik maken van die app.
Wat jij inspiratieloos vindt, vind ik juist inspirerend.. Maar wellicht ben ik wat minder gewend.

is men nog steeds niet zat van al die ringmod-fm-bleep-bitcrush-glitch-noise-roggel-blubber inspiratieloosche shite?!

"kijk, en dan ga ik met 1 vingertje zo hier drukken doen en dan gaat het van 'blieperdepiep', goed he?!"

:D x3

zijn er eigenlijk nog alternatieven voor de i/o dock?
Ik heb er 1 gehad en die werkte gewoon meestal niet en af en toe wel.
Er waren wel meer mensen met klachten, en Alesis reageerde niet op e-mail.
Heb hem toen maar terug gestuurd.
Ik zoek dus een audio/midi interface liefst met lader.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back