Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik zie niks over wrappen, maar over porten (ombouwen). En zoals in het stukje staat: we're not interested in porting a plug-in to sell it as an in-app purchase in a single DAW. We don't support single-DAW formats.En dat zal voor meer plugin boeren gelden...

Dit staat er in het originele stuk:

•Plug-in support (Out of the gate, PSPaudioware, Overloud, Fab Filter and Drumagog all work. You need to do custom wrapping of plug-ins for this host; standard plug-ins won’t work. The format is based on VST, but it’s not VST in the traditional sense in that they have to be custom-wrapped for sale through the app. See developer notes below.)

Ruikt toch wel naar een vernuftig sales model als je het mij vraagt. Desalnietemin lijkt me het een top app als er waargemaakt wordt wat er in dat stuk staat.

wie kan mij tippen voor een werkende (powered) usb hub (met multiple ports!) voor ipad2?

liefst voah wenag...

Mooi man! Ze gaan dus die VST idd wrappen en los aanbieden. Wel een stuk goedkoper dan de VST varianten als je dat NAMM verhaal serieus kan nemen. Echt een geniale vondst van die developpers.

Ga van het weekend maar eens een ipad 2 ophalen.

Wat zou het toch mooi zijn als bij Universal Audio hun plugins native in dat formaat gaan aanbieden. Dan ben ik echt in de gloria.

Laatst gewijzigd:
aan Krek: je kan de meeste usb midi controllers direct aan de ipad hangen!
zie lijst compatibel controllers en geluidskaarten hier: http://iosmidi.com/devices/
(ik geloof dat dit ook de vraag van een ander forumlid beantwoordt)

p.s. is m'n pakje al op de bus ;)

Alesis komt met nieuwe hardware voor de iPad.

http://www.alesis.com/dmdock
http://www.alesis.com/ampdock

ampdock_angle_stand_withpedal_web_med.jpg

dmdock_angle_web_med.jpg

@etaoin: jazeker
er is via google wel wat over te vinden... maar ik hoor het graag van nederlanders,zodat het makkelijker is de usb eventueel aan te schaffen. ik heb een oude Belkin x 4 hub die niet werkt bijvoorbeeld....

mpc fly voor ipad is uit

nogmaals: wie kan mij tippen voor een werkende (powered) usb hub (met multiple ports!) voor ipad2?

iemand?

(met multiple ports!)

Dat lijkt me de definitie van een hub, anders is het alleen maar een verlengkabel ;)

Ik heb een tien jaar oude Qtec die het doet, een Canyon (van de Gamma dacht ik) doet het ook prima, de fake iHubs doen het ook, mijn 10-poorts Sitecom ook. Take your pick.

Weet je zeker dat het apparaat dat je aan wilt sluiten wel werkt met de iPad?

je kan zeggen van behringer wat je wil, maar het idee met die mixer vind ik geniaal!!!!

Wat betreft die mixer ben ik het met je eens....
Wat die gitaar betreft.....laat ik het erop houden dat ik het nog niet zo goed weet ;-)

Mackie_DL1608_1_b.jpg

16 Onyx mic preamps
High-end Cirrus Logic® converters
Ultra low-noise, high-headroom design
6 aux sends for monitor mixes
Master L/R output for mains
Powerful, touch-sensitive plug-ins
4-band EQ, gate and compression on inputs
31-band GEQ and comp/limiter on outputs
Global reverb and delay
Seamless wired to wireless mixing
Tune the room from anywhere