nakken7
Ouwe rot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Overigens krijgt de iO Dock directe concurrentie.

vooropgesteld dat de prijs aantrekkelijk is.
De knoppen zijn ook handiger gesitueerd dan op de iO Dock.
Wat zou die "aux"-knop doen?
150,- dollar heb ik ergens gelezen. Heeft iemand al een datum gezien?
Normaal gesproken hou ik me verre van alles van behringer waar geluid doorheen moet. Iets zegt me dat ik dat nu ook zou moeten doen, maar het klinkt wel als een interessant apparaat....
Behringer heeft af en toe best wel goed spul. Ze presteren een beetje volgens het 80-20 principe. Voor 20% van de prijs bij andere merken heb je 80% van de kwaliteit. En in veel gevallen is dat voldoende. De ADA8000 is een mooi voorbeeld. Is hij evengoed als Lynx, Lucid, Apogee, e.d.? Nee. Maar hij voldoet in veel gevallen prima. En kost een fractie van die andere merken.
Ik heb een IODock en die van mij werkt tot dusver vlekkeloos, dus ik laat deze wellicht even aan me voorbijgaan, maar wie weet vervang ik het IODock wel door deze.

FL in de aanbieding...
Hoe veelzijdig is FL in de beschikbare instrumenten/geluiden en de mogelijkheid deze aan te passen..??
Een hoe bruikbaar is de export als je FL niet gebruikt op de PC..?
Ik wil graag een DAW aanschaffen voor de iPad, weet nog niet welke.
Ben wel benieuwd welke een aanrader is.
Zoals dus FL Studio Mobile, nano studio, music studio, studio HD, anders...
Zou ook leuk zijn als die dan te syncen is met bijv. Een synth app om dan in de daw te kunnen verwerken. Weet niet of dat überhaupt kan. Dan kunnen zo extra geluiden gebruikt worden. Of zijn de iPad DAW's zeer geloten zoal Prop. Reason is.
Wil met de DAW (onderweg) wat kunnen spelen en zo wellicht een basis maken voor een track om dan vervolgens te exporten en/of verder te gaan in Ableton. Wellicht is er 1 die beter/makkelijker omgezet kan worden naar Ableton om het daarna verder uit te bouwen.
Ga ook zelf nog research doen en wat inlezen in de verschillende mogelijkheden en aanbod.
Aanraders zijn welkom.
![]()
Ik heb FL-studio voor de iPhone. De instrumenten daarop zijn niet bijzonder flexibel. Je kiest een preset en daarvan kan je de ADSR aanpassen. Verder kan je een effects chain instellen en per instrument selecteren of ie daar wel of niet door moet gaan.
Een losse reverb voor bepaalde instrumenten behoort dus bijvoorbeeld niet tot de opties, als je ook nog andere instrumenten van een filter wilt voorzien.
Ik vind het wel een leuke app om mee te klooien in de trein, maar zie niet in hoe ik de opzetjes ooit bruikbaar kan maken. En het resultaat dat ik bereik met de app zelf is vermakelijk, maar haalt het niet bij een DAW met volledige mogelijkheden, zowel het arrangement als de productie.
Nano Studio is de best 'daw'. echte daws heb je nog niet op de ipad vind ik, maar nano studio is wel het dichtst in de buurt.
Nano studio heeft ook een zeer goeie softsynth ingebouwd in de app, een van de beste synths op de ipad.
Met nanostudio kun je echt bruikbare tracks maken om later af te maken, of te masteren. Ik dacht dat je bijvoorbeeld ook sporen afzonderlijk kunt exporteren, maar weet niet helemaal zeker. De interne effecten en de flexibiliteit voor het toewijzen van de effecten en ook mixer mogelijkheden zijn uitgebreid voor een ipad app.
Wbt het mee laten lopen van andere apps zoals synths of drumcomputers met je ipad daw, dat hangt ook van desbetreffende app af. Dat verschilt per app. Je hebt midi, wist, background play en ook audio copy. Dat laatste gebruik ik zelf het meest.
What's new
Fingerlab is very happy to announce its biggest update for DM1 with version 2.0. DM1 now comes with 2 new super cool tools "The Randomizer" and "The Automation" for instant and fun beat making. Patterns are now also expandable to 32 Steps for extra creativity. We have added 24 new drum kits. As well as AudioCopy, WIST synchronisation between two iPads, MIDI In and more cool features. Yes, it is a big update!
Check the full list below of the new features:
✔ "The Randomizer" - a new exciting tool to unleash the creative potential of the Mixer step by step. Just press 'Go" and have fun!
✔ “The Automation Panel“ for a precise and intuitive control of any Mixer parameter over time. Powerful and easy.
✔ 16 or 32 Steps per patterns. Even more complex beats.
✔ 24 New Drum Kits for a total of 64 Drum Kits.
✔ WIST synchronisation technology by Korg for syncing 2 iPads together.
✔ Reversed sounds. Long-Tap the Play button on any track of the Mixer to reverse the sound.
✔ AudioCopy on exporting
✔ Colored Song Patterns
✔ New help screens with tips & tricks
Please check our videos to find out about these new exciting features.
http://www.fingerlab.net/
Stay tuned.
The Fingerlab Team.