RodmanSan
De BroekWapperBassenMan
Lol...lezen is dus niet mijn vak blijkbaar....had nog een stuk terug gelezen...maar natuurlijk daar overheen....duh....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Lol...lezen is dus niet mijn vak blijkbaar....had nog een stuk terug gelezen...maar natuurlijk daar overheen....duh....![]()

No problem, kom mijzelf niet bedwingen er op te reageren.
Had het namelijk zelf gemeld, als mijn goedbedoelde reacties niet eens gelezen worden waarom meld ik het dan nog....
![]()

Hehe maar ook jouw heb ik betrapt op dubbel posts![]()
, ben wel benieuwd welke je bedoelt.
LOL, ik ben ook geen heilige, ben wel benieuwd welke je bedoelt.
Enige wat ik mij kan bedenken is mijn post over dat de marktplaats verkoop topics ontbraken in de overzichten van "nieuwe berichten" en "berichten vandaag".
![]()

Iemand inmiddels V-Control gekocht?
Zo niet check de gratis versie want het is echt één van de beste apps voor je DAW voor zover ik heb kunnen vinden.
Geen gedoe met templates maar gewoon je plugins op je iPad en je kunt ze verkleinen of uitvergroten.
![]()
Enkel faders en panners voor je DAW en dan houdt het een heel eind op dacht ik.
Ik heb met eerdere versies icm met Cubase op Windows gewerkt toen het V window scherm er nog niet inzat. Was toen al een erg goede (de beste?) DAW controller app vond ik. Nu met al het nieuws van van v1.5 lijkt dit echt een killer te gaan worden idd. Al zal de ene plugin GUI wel en de andere minder geschikt zijn voor de v window denk' Ben wel benieuwd iig.tja, k ben aan't zoeken naar een link ???Kijken we allemaal mee?!?