Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Pas dit ontdekt:
http://www.musicradar.com/news/tech/exclusive-ppg-wavegenerator-for-ipad-557380
418961_375334065872599_1608665064_n.jpg

Nog geen release datum precies...

Dit en de Waldorf app staan vanboven op m'n verlanglijstje.

Ik ben nog een beetje in dubio over dat Audia dinges. Er zijn nogal wat verschillende ervaringen te lezen op interslet... ik leen morgen van iemand een m-audio fasttrack pro. Maar wil wel binnenkort een IO Dock aanschaffen.. ook voor de video output die er op zit enzo.. en de docking.

Neemt Auria ook midi clock mee bij het opnemen? Dat is voor mij echt een must eigenlijk. Dat is bij Audiodesk altijd zon gekut, en m'n laptop word tyfus warm ook.

Precies. Is het ook te gebruiken als send/return audio FX dingetje? Dat zou ook wel handig zijn. Niet persee als hele mix app, maar meer als FX bak.

Ah, geen midi clock mee op te nemen. Bummer. Ik denk dat het me net iets te duur is voor wat het kan. Het is leuk om te hebben, maar met m'n 16G iPad zal het vrij snel vol lopen. Als is het voor een recorder weer weinig, maar dat kan ook met andere tools.

Ik ben nog niet overtuigd.

Ik gebruik hem nu al een paar weken, en ik vindt m helemaal geweldig!!!!!!

Ja maar, wat doe je ermee en hoe groot is je iPad? Wat hun zeggen klopt natuurlijk, het doet nogal DAW aan, en dat is het absoluut niet. Ik heb ook geen band, scheelt. Ik heb ook geen hardware dat ik eraan kan hangen. Iedere keer als ik besluit om al m'n sporen op te nemen en in een DAW uit te werken... nou ja, dat komt er nooit van. Dus dan denk ik dat ik deze app ook niet ga gebruiken. Dan is het zonde geld.

Ik heb van de week een popsong uitgewerkt met garageband, en toen alles in sporen overgezet naar Auria, en ik moet zeggen verbluffend, en kan zo op cd. Helaas kan ik nu nog geen voorbeeldje plaatsen, omdat het hier een commercieel project betreft. Dit is de eerste keer dat ik met twee Apps een complete productie aflever. : }, en ik ben mijn studio niet in geweest .

Ah, geen midi clock mee op te nemen. Bummer. Ik denk dat het me net iets te duur is voor wat het kan. Het is leuk om te hebben, maar met m'n 16G iPad zal het vrij snel vol lopen. Als is het voor een recorder weer weinig, maar dat kan ook met andere tools.

Ik ben nog niet overtuigd.

Volgens mij heeft Meteor midi clock?

http://www.4pockets.com/product_info_apple.php?p=8&nb=4

Ik wacht er nog maar effe mee. De race is begonnen denk ik dan maar.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back