Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zeer goei draadje ja!

ben ik blij dat ik mijn photon x 25 niet verkocht heb. Zojuist even aangesloten aan de Ipad, die is dus volledig compatibele met dat ding. in een klap midicontroller met audiokaart in en out, en midi poorten. het moet niet gekker worden :}

en ik blij dat ik mijn photon x 25 niet verkocht heb. Zojuist even aangesloten aan de Ipad, die is dus volledig compatibele met dat ding. in een klap midicontroller met audiokaart in en out, en midi poorten. het moet niet gekker worden

Dat is leuk om te horen.:okdan:
Zou bijna spijt krijgen dat ik de mijne indertijd heb weggedaan.;)

Ook leuke apps, weet niet of ze al aan bod zijn geweest, maar eTools en SGenerator zijn erg handig voor Bob de Bouwert :D

En weer terug naar WerkBench, ben benieuwd wat er in die 1.1 update gaat komen, is daar al iets van bekend?

Wat ik er van kon vinden (op KVR);

--Panning for each step.

--Hi-pass/low-cut filter for each step.

--Decay for each step. The decay scales to the global hold and release values so they still have an effect.

--Increased the sample time by a bit.

--Doubled the polyphony on the iPad 2 and 3.

--Added a global save option that saves all banks and all of the settings for delay, tempo, swing, etc.

I did not add folders exactly, but the global save stores loops in groups of 8 that can be loaded individually at any time. That should help a bit with organization.

Oh, and you can delete loops now!

Note:
It does not have a delay setting for each step as mentioned in a previous post. Maybe in the future!

Werkbench van het weekend ook gekocht...zoveel fun heb je niet snel met een app. Geniaal!

De nieuwe features zien er ook top uit. Ik moet er snel maar eens wat serieuze samples in gaan prikken want tot nu toe heb ik alleen mijn stem gebruikt. :)

Werkbench van het weekend ook gekocht...zoveel fun heb je niet snel met een app. Geniaal!

De nieuwe features zien er ook top uit. Ik moet er snel maar eens wat serieuze samples in gaan prikken want tot nu toe heb ik alleen mijn stem gebruikt. :)
Alleen de GUI mag van mij wat minder "fantasy" zijn :okdan:
En de beweging van de knoppen anders, of instelbaar.

Ik vind dit een van de threads waar ik tot nu toe iedere kerr als ik sf kom naar uitkijk.
Super tips en indredaad geldbesparend, a is dat laatste niet helemaal waar want ik geef nu ook geld uit aan apps die niet op mijn verlanglijstje stonden :D

Ook een favoriete draad hier, maar wordt het misschien eens geen tijd om een aparte ipad sectie in het forum?
er zitten zoveel goeie tips in deze draad, maar probeer ze er nog maar eens uit te vissen...

Abonneren en bij houden!

Ook een favoriete draad hier, maar wordt het misschien eens geen tijd om een aparte ipad sectie in het forum?
er zitten zoveel goeie tips in deze draad, maar probeer ze er nog maar eens uit te vissen...

Het antwoord is dus nee :D

Het is ook een Synthforum, geen Tweakers.

Normaal gesproken niet zo lang meer. De vraag is eerder of de app überhaupt al ingediend is?

ja is vorige week ingediend volgens hun eigen facebook pagina. meestal duurt het 1 tot 2 weken voordat die erdoor is. Bij een eerste app duurt het wat langer dan bij de volgende.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back