Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hoe groot is het verschil in kwaliteit tussen de headphone uitgang en de uitgang van een dock in jullie ervaring ? heeft iemand zin om is een vergelijking te maken en hier te posten ? ik ben wel benieuwd naar dat verschil namelijk.
De uitgang van de (Alesis IO) dock klinkt beter. Ik kan eens een opname maken van beide, maar dat zal waarschijnlijk voor na 't weekend zijn - of misschien vanavond...

Het direct out audio/video kabeltje klinkt al beter dan de headphone out...

Het direct out audio/video kabeltje klinkt al beter dan de headphone out...

Dat is mooie info om te horen :)
Klinkt het echt anders?
Is dit een vast uitgangs niveau?

Eh... misschien horen mijn vragen in die andere thread thuis 8o)

Ik zal straks een effe kijken of ik een voorbeeldje kan maken van direct out via de dockconnector en via de headphone uitgang. Een koptelefoon versterker is nooit beter, dat is mijn ervaring dan heh..

:D:D:D

Hij is al sinds 20 december 2011 voor die prijs!
http://appshopper.com/music/isequence-for-ipad
:eureka:

:D

handig ! :halleluja

ik ben nog maar net aan de ipad, dus ben nog de draad aan het doornemen (en ik begrijp waarom het misschien een goed idee is om hem op te splitsen...) . Los van dat vind ik isequence best een leuke app om snel iets neer te zetten. Misschien moet ik de fruity loops app ook eens proberen.

Ik heb zo'n beetje het "kind in een snoepwinkel" gevoel met al die leuke muziek apps, nu alleen afwachten of ik snel buikpijn ga krijgen :-).

:D

handig ! :halleluja

ik ben nog maar net aan de ipad, dus ben nog de draad aan het doornemen (en ik begrijp waarom het misschien een goed idee is om hem op te splitsen...) . Los van dat vind ik isequence best een leuke app om snel iets neer te zetten. Misschien moet ik de fruity loops app ook eens proberen.

Ik heb zo'n beetje het "kind in een snoepwinkel" gevoel met al die leuke muziek apps, nu alleen afwachten of ik snel buikpijn ga krijgen :-).

Ik heb de fruity loops app maar die vind ik echt niet de moeite waard. Zelf gebruik ik voornamelijk Nanostudio, ThumbJam en een aantal synths waaronder de AniMoog, Sunrizer Synth, etc.

Wow, dat klinkt heel tof, die Borderlands app! Hopen dat 'ie iets van 4 euro wordt, want ik begin zo langzamerhand toch wel veel 15+ euro muziekapps op m'n iPad te hebben waar ik grotendeels eigenlijk toch weinig mee doe... maar die wel leuk zijn om te hebben, vast wel een bekend fenomeen ^^ :biertje:

Heel erg interessant die Borderlands ik hou ook wel van zo'n interface die is wat het is en niet anders dan dat pretendeert te zijn.

Ik wordt eerlijk gezegd een beetje treurig van al dat nephout en nepsyntherigheid.

Heren,

Ik zoek een gratis app voor me iPhone. Evt iPad. Om audio te editen. Ik doe nu veel met sound studio. Maar wil on the road strak kunnen editen zonder meteen me macbook mee te nemen. Meestal maak ik een disco edit van max 40 elementen. Knip op de sample nauwkeurig en ben dus opzoek naar een intuïtief programma zoals sound studio.

Dank!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back