POLYMOOG gezocht

Status
Please reply by conversation.
Even erbij vermelden of het om de synthesizer of de keyboard gaat. Ik denk dat je de keyboard zoekt omdat je met Gary Numan nummers aan het coveren bent?

Als het je alleen om de Vox Humana en String presets gaat raad ik je echt aan om een Blofeld met SL license te kopen. Een Polymoog is zeer onderhoudsgevoelig (en loodzwaar).

vox humana uit een blofeld? wav graag..

vox humana uit een blofeld? wav graag..

waar is dat te horen? Echt een polymoogsound, daar is geen copy van te verzinnen... ik ben benieuwd...

Valt wel mee hoor heb zelf de Polymoog keyboard gehad....wel voorzichtig want anders raken de printjes los.
Wil ém wel een keer terug.....toch stiekum een hele gave bak.

grtGert-Jan

Valt wel mee hoor heb zelf de Polymoog keyboard gehad....wel voorzichtig want anders raken de printjes los.
Wil ém wel een keer terug.....toch stiekum een hele gave bak.

grtGert-Jan

Toch niet echt practisch voor mij denk ik naderhand, als ik zo'n ding elke keer mee moet slepen op het podium.

Je gaat het niet willen horen, maar voor live te spelen en te leren programmeren koop je best een VA met veel knoppen: een Alesis Ion, Korg MS2000, Nord Lead of Roland JP8000/SH201/Gaia. Als je per se analoog wil zijn een Prophet '08 en/of Moog LP opties. Als je daarna nog vintage bakken wil koop ze dan, maar eerder voor thuis te houden. Enige vintage dat ik evt zou meenemen zijn Roland JX8,3P/Juno/SH101 of een Korg polysix of monopoly of zo. De rest (Polymoog, Prophet 5, Jupiters etc.) wordt toch echt zwaar, fragiel en/of duur.

Eh eh overdrijven is ook een vak apart m'n studiomaster weegt zo'n 60 kg denk ik absoluut geen 100 Matthijs.
Ók m'n keldertrap is wel erg creappie maar ók een polymoog is m'n wel gelukt rustig aan 10 maal goed nadenken.....maar ik ben geen normaliter een doorsnee maatstaaf.
Maar 't voelde wel goed zo'n polymoog tegen je borstkas aangedrukt....net m'n vriendin.

Eh eh overdrijven is ook een vak apart m'n studiomaster weegt zo'n 60 kg denk ik absoluut geen 100 Matthijs.
Ók m'n keldertrap is wel erg creappie maar ók een polymoog is m'n wel gelukt rustig aan 10 maal goed nadenken.....maar ik ben geen normaliter een doorsnee maatstaaf.
Maar 't voelde wel goed zo'n polymoog tegen je borstkas aangedrukt....net m'n vriendin.

Ik denk ook dat het gewicht wel mee valt, echter de slechte constructie en het risico dat ie kapot gaat zou bij mij de deur dicht doen.

Status
Please reply by conversation.
Back