[Track] MIX'd (feedback gevraagd)

Lekkere track. Hij bouwt wel erg traag op, maar luistert wel lekker weg.

Op een bepaald moment begint bij mij het gebrek aan een thema zich wel op te breken.

Dat is eigenlijk het enige dat wat mij betreft mist, een vette melodie.

Lekkere productie.

Drums klinken ook erg goed!

Ik wil ook best iets voor je inspelen. Keuze uit gitaar, dobro (zo'n metalen slide gitaar)basgitaar en mondharmonica.

Eventueel kan ik ook iets met een talkbox doen en uiteraard met toetsen, maar ik neem aan dat dat op het synthforum niet veel toegevoegde waarde heeft.

Just lemino....

like it! nicey beat, very nice to listening, house-bit track

Ik wil ook best iets voor je inspelen. Keuze uit gitaar, dobro (zo'n metalen slide gitaar)basgitaar en mondharmonica.

Eventueel kan ik ook iets met een talkbox doen en uiteraard met toetsen, maar ik neem aan dat dat op het synthforum niet veel toegevoegde waarde heeft.

Just lemino....

Tof, vet aanbod! :halleluja
Ik zeg: doe wat leuks, ik zou het cool vinden om jouw interpretatie te horen! :)

Die percussie is erg fijn, evenals de beat.
Chill
Ik heb 'm meegenomen...

Thnx, maar meegenomen waarheen? :)

Opzich heeft ie daar wel een punt.
je track is idd relax maar een spaanse gitaar of zo zou echt niet misstaan.
Daar wordt de plaat vaak lekker losjes van.
Kun je ook iets over de plaat zelf vertellen,hoe en met wat je hem gemaakt hebt?

Opzich heeft ie daar wel een punt.
je track is idd relax maar een spaanse gitaar of zo zou echt niet misstaan.
Daar wordt de plaat vaak lekker losjes van.
Kun je ook iets over de plaat zelf vertellen,hoe en met wat je hem gemaakt hebt?

Ik heb de track gemaakt in Ableton met drums uit drumatic 3 en percussie uit ezdrummer met latin percussion ezx. Bas en synths uit Tone2 Gladiator en Fabfilter Twin dacht ik. Verder nog wat losse samples.

Een nieuwe track. Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden. Met name op het gebied van arrangement/compositie en mix.

Alvast bedankt! :)

http://soundcloud.com/padl/mixd-i

Nette track! hij luistert lekker weg, dus de mix is goed.

Als ik dit luister als een tech-house track voor in de club, mis ik wel iets authentieks. Ik bedoel, wil je echt dat je platen eruit springen? probeer er dan iets aan toetevoegen wat het speciaal maakt. Voice sample kan dat al makkelijk doen. Rare whitenoise, wazige fx shit, of een gekke flanger preset. De basis is heel goed.

Ook nette afwerking van je track.

Lekkere track hoor! Zekerss ... maar kan me wel vinden in de bovenstaande feedback! Het kan met een lead eroverheen, maar het kan ook met opbouwende fx. Want ik denk dat als je er een dikke lead overheen gooit het een ander soort track word.

Ook is ie een tikje scherp in het hoog. Ik denk als je dat een beetje weg filtert op je master tot zo'n 17a18khz je meer warmte meekrijgt uit je laag sectie.

Ook mis ik een klein beetje reverb op je mid en hoog sectie en denk/weet dat je track daardoor iets minder vlak overkomt.

Voor de rest echt een lekker flow zit erin! Niceeee!

ik lust hem wel dude! ik zou hem zo draaien!
:okdan:

op 4.20 loopt de giethaar een beetje uit de maat, maar dat noemen we dan puur natuur.

Oei oei, mijn geheugen. Ik had je ook het een en ander beloofd, maar dat lijkt niet meer nodig.

Zit volgende week in de studio, dus als je nog voor een andere plaat iets nodig hebt, laat het maar weten, dan neem ik het mee en speel ik iets in....

Ga vanmiddag deze weer luisteren.

Oei oei, mijn geheugen. Ik had je ook het een en ander beloofd, maar dat lijkt niet meer nodig.

Zit volgende week in de studio, dus als je nog voor een andere plaat iets nodig hebt, laat het maar weten, dan neem ik het mee en speel ik iets in....

Ga vanmiddag deze weer luisteren.

Geen probleem dat je het vergeten bent, kan gebeuren. :)
Ik ben op het moment niet met iets bezig, maar daar zou de komende dagen verandering in kunnen komen. Niet dat ik iets gepland heb, maar je weet nooit.

Ben in ieder geval erg benieuwd naar je mening over de nieuwe versie. :)

Back