Ibanez AD-202

Status
Please reply by conversation.
jij zit net rsb zijn youtube filmpje te bekijken.

haha klopt! en dat triggerde mijn geheugen weer.
Ooit een vriend gehad met dat bakkie, erg leuk....

ghehehe... ja hallo zeg, zijn jullie nou een beetje onzin aan het spuien terwijl ik heel serieus, heel hard op zoek ben naar dat ding? :P

Kan wel begrijpen dat je er 1 zoekt, ik verkoop die van RSB nooit meer. :P

Snotvergeefme, wrijf t er maar in!
Weet 1 van jullie nog een leuk alternatief voor die ibanez?
Dan kan ik m'n zoektocht iets verbreden....

haha klopt! en dat triggerde mijn geheugen weer.
Ooit een vriend gehad met dat bakkie, erg leuk....

ik heb de ad220 e gehad met mooie inputs lampies 12 stuks en mod . osc erop
via zwitserland stom dus betaalde 45 eu porto en daar weer btw over [zwitserland zit niet in de eu
oja
aan koop was 280.- ofso
wel sublieme dub ...mooie delay bak denk datje met een mooie bbd delay [zekers met een doepfer cv controllable unit ..meer plezier kan hebben

Ik heb nog nooit een plaatje gezien van die AD-203, op gearslutz zijn er een paar die zeggen er een te hebben, maar wederom geen foto's. Die AD-220 klonk wel anders dan de 202 voor mijn gevoel. Ik vond de Yamaha E1005 een beetje het zelfde low-end hebben als de 202 maar dan met evt. langere delay tijden. Die Yamaha's kan je behoorlijk opschroeven aan de binnekant doormiddel van trimpotjes om de delay te verlengen. De 202 had een minder groot bereik voor mijn gevoel.

ik heb de ad220 e gehad met mooie inputs lampies 12 stuks en mod . osc erop
via zwitserland stom dus betaalde 45 eu porto en daar weer btw over [zwitserland zit niet in de eu
oja
aan koop was 280.- ofso
wel sublieme dub ...mooie delay bak denk datje met een mooie bbd delay [zekers met een doepfer cv controllable unit ..meer plezier kan hebben

ja je 220 staat nog steeds bij mij blij te zijn :)

(sjees wat een hoop ij's)

Nu heb je het opeens over een 230 ipv van 203, :?

En idd, de 220 en 230 klinken bijna identiek. maar beide klinkt gelijk aan een 202.

Ik weet het is verwarrend al die nummers, maar als men spelfouten gaat maken word het nog lastiger.

De 203 is een typenummer waar dus wel overgesproken word maar waaraan ik twijfel of die wel bestaat.

Nu heb je het opeens over een 230 ipv van 203, :?

En idd, de 220 en 230 klinken bijna identiek. maar beide klinkt gelijk aan een 202.

Ik weet het is verwarrend al die nummers, maar als men spelfouten gaat maken word het nog lastiger.

De 203 is een typenummer waar dus wel overgesproken word maar waaraan ik twijfel of die wel bestaat.

oh sorry, typo, 't moet ibanez ad-230 zijn... zal 't f verbeteren
van een 203 heb ik ook nooit gehoord trouwens.

ik heb zelf ook nog een e1005 maar dat is echt 2 stapjes lager qua dikheid.

Alleen in te koop gevraagd threads.

Status
Please reply by conversation.
Back