Toch geen hoop meer, dit is niet normaal meer!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
we're officially fucked

Bof, maar je hebt toch geen VCS3 nodig? Tsja dat is een verzamelobject nu, maar er zijn nooit zo veel betaalbare synths nieuw te koop geweest. Onder andere superkrachtige analoge polysynths (DSI) , monosynths (moog, dsi, analog solutions, mfb, studio electronics), oneindig veel modulair speelgoed van betaalbaar (doepfer) tot onbetaalbaar (buchla, maar nog steeds relatief goedkoop tegen de oorspronkelijke prijs) of digitaal spul dat dat nadoet. Vergeet gewoon vintage en laat dat aan de verzamelaars ...

Bof, maar je hebt toch geen VCS3 nodig?...

Je zal je verbazen wie er allemaal een synthi nodig hebben.. 8o)

everynun.jpg

Maar ze worden inderdaad erg duur verkocht laatste paar jaar, misschien moet je er eentje zelf gaan bouwen? Met de prijzen van tegenwoordig wordt dat steeds aantrekkelijker/interessanter.

Fantastische reclame ... Ik dacht dat analogue systems een reeks modules had die op de EMS modules geinspireerd waren - misschien is daar iets van bijeen te puzzelen .

houdt het dan nooit op die belachelijke prijzen?

Maar ze worden inderdaad erg duur verkocht laatste paar jaar, misschien moet je er eentje zelf gaan bouwen? Met de prijzen van tegenwoordig wordt dat steeds aantrekkelijker/interessanter.
Leo heeft 2 of 3 jaar geleden een VCS3 voor eur4500 verkocht....
Toen vond ik het al erg veel geld maar de prijzen zijn bijna verdubbeld :bekdicht:
Fantastische reclame ... Ik dacht dat analogue systems een reeks modules had die op de EMS modules geinspireerd waren - misschien is daar iets van bijeen te puzzelen .
yeps een trapezoid EG en synthi filter....
BRZ heeft ze beide.. helaas heb ik ze nog niet gehoord :)

Met Demian heb ik al een paar keer contact gehad over een clone....
Als de Synton Fenix XL niet in productie komt dan wil ik 2 Synthi's clones bouwen.
Wanneer het zover is zal er ongetwijfeld een draad erover worden geopend :okdan:

Met Demian heb ik al een paar keer contact gehad over een clone....
Als de Synton Fenix XL niet in productie komt dan wil ik 2 Synthi's clones bouwen.
Wanneer het zover is zal er ongetwijfeld een draad erover worden geopend :okdan:

Volgens Jürgen Haible kan je gewoon de makers mailen voor de schema's.
Zolang je ze niet zelf gaat verkopen vinden ze 't best dat je er zelf een bouwt.
Ze maken er zelf te weinig om iedereen te voorzien.

Synthi's worden niet echt goedkoper als je ze zelf bouwt omdat alle onderdelen gewoon heel erg duur zijn. Hetzelfde uit goedkopere onderdelen bouwen heeft natuurlijk niet echt veel zin...

http://www.jhaible.de/tonline_stuff/hj_synclon.html

8200 euro
kun je ( bijna) 2 synthi's -a voor kopen .
wel wat veel voor een houten kasje toch.

kennelijk jongens en meisjes op de markt met meer dan genoeg geld. op naar de 10.000.
in dit tempo 2 jaar max denk ik

ER komen steeds meer verzamelaars. En er is zoveel geld op de wereld. Denk maar eens aan mensen die Rembrands kopen, een miljoentje is niets. dat doen ze echt niet om er op te spelen maar puur voor het geld. stel je koop 25 van deze en over 5 jaar verkoop je ze weer voor het dubble das goed geld verdienen, en zo gaat het dus ook. is in ieder geval meer dan 10 %

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back