Virus snow!

Rolo

Stamgast
Ik ga dus voor een Virus. Nu weet ik niet of ik beter af ben met een TI desktop of een Snow. Natuurlijk biedt de desktop meer mogelijkheden. Maar wat is de meerwaarde wanneer het mijn eerste keer gaat worden dat ik zo'n VA ga doorspitten. Nu heb ik al wel meerdere VA's geprobeerd maar die zijn vrij voor de hand liggend en makkelijk in gebruik. Plus dat was gewoon een beetje klootte. Nu ga ik dus, omdat ik meer tijd heb, voor het eerst zo'n bak uitpluizen.

Maak ik het mezelf makkelijker of moeilijker met de Snow? Het scheelt me namelijk in centen en het gaat me in eerste instantie nu even niet of ie meer aan kan.

Dank u!

=)

perfect werkbaar door de TI functies.

Ik neem aan dat je hiermee bedoeld dat de Snow voldoende zal zijn???

ja, waarom niet.

een Ti desktop is misschien handiger als je live ook wat dingen wilt doen.
Heeft ook meer outputs, maarja ook een stuk meer parts....

ik heb zelf een snow gehad, mooi apparaat hoor. Je hoeft het apparaat in principe nooit aan te raken omdat je viruscontrol hebt natuurlijk. Het is qua gebruik hetzelfde als de powercore virus.

Werkt het hele TI gebeuren nou in goed in FL of zijn er nog steeds problemen?
Ik had een Poco Virus maar dat was niet te doen in FL, veel latency en rare problemen met onder andere de arp.
Zo'n Snow lijkt me dan wel weer interessant, mits het naadloos werkt in FL...

volgens mij werkt dat nog steeds niet.

ik kan het helaas niet testen, dus ik ben niet zeker,

Zou zelf nooit gelukkig zijn met een snow, kwesti van onafhankelijk te willen zijn van de pc en bill gates

TI hangde nogal aan de ribben dus de Virus C was de oplossing, veel knoppen, fun en klinkt even goed,,,, integratie in DAW is wel NUL, maar dat geeft niet, kan dat zelf ook wel ;)

maw overweeg een Virus C ook :biertje:

Back