Planet Earth soundbank/Alchemy Player PWYW

peterdh

Collabs
Betaal wat je wilt voor de soundbank Planet Earth voor Camel Audio's Alchemy.....en de helft gaat ook nog eens naar een goed doel :engel:
Ik heb zo even snel met een paar patches gespeeld en ik vind het mijn beste Alchemy soundbank tot nu toe (ik heb naast de factory banks ook de BigTone soundbank). De actie loopt nog 24 dagen.
Hier nog wat info:
Number of Sounds: 150 (1200 variations)

Sound Categories: 35 Pads, 29 Soundscapes, 19 Arpeggiated, 17 Loops, 15 Bass, 11 Synths, 9 Keys, 6 Vocals, 5 Mallets, 4 Leads - view full preset list

Genres: Electronica, Ambient, Dance, IDM

Sound Designer: Andre Ettema, BigTone, Yuroun, biomechanoid, Nick Moritz, Himalaya, Ian Boddy, bManic, patchen preston, Cyforce, Bryan Lee

Download Size: 370 MB

Requirements: Alchemy Player (included) or Alchemy

Ik heb zo even snel met een paar patches gespeeld en ik vind het mijn beste Alchemy soundbank tot nu toe

Bedankt voor het compliment. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan om voor deze sound bank leuke patches te leveren.

Ja Yuroun, ook jouw patches vond ik mooi (erg mooie pads weet ik mij in ieder geval van jou te herinneren). Hoe loopt de verkoop van je eigen 2 soundbanks trouwens?

Ja Yuroun, ook jouw patches vond ik mooi (erg mooie pads weet ik mij in ieder geval van jou te herinneren). Hoe loopt de verkoop van je eigen 2 soundbanks trouwens?

Escape velocity heeft goed gelopen, maar de periode dat het storm liep is wel zo'n beetje voorbij. Maar ik ben nu bezig met een nieuw pakket en die wordt nog mooier dan EV. Nog steeds veel pads en soundscapes, maar nu ook veel loops (bijna complete muziekstukjes). Mijn doelgroep voor dit pakket: ambient en cinema. Dus geen trance-geluiden, maar lekkere wazige geluiden die mooi klinken. Of ik dit pakket zelf ga verkopen of dat ik het verkoop aan Camel Audio (als ze interesse hebben), dat weet ik nog niet.

Maar hou de site van Camel Audio in de gaten, want er komen hele mooie dingen aan.

Aanpassing titel

Aanpassing titel

Beste moderator: Zou je de titel willen veranderen in : "Planet Earth soundbank/Alchemy Player PWYW". Dit om te meer te benadrukken dat de Alchemy Player er gratis bijzit. Deze "Pay What You Want"-actie is dus niet alleen voor bezitters van de Full Alchemy plug-in. De Alchemy Player heeft nog eens 150 patches extra.

Laatst gewijzigd:
Back