marcmarc
Ouwe rot
Beste Forumleden,Kijk vooral uit wat je in de aansluiting voor het pedaal stopt, ik heb zelf ooit een aan/uit (sustain) pedaal aangesloten op die pedaalaansluiting (weet ff niet meer hoe die heet) en daarna deed de hele synth het niet meer.... er was een weerstand in de voeding opgeblazen. Dat heb ik zelf kunnen fixen, maar je schrikt je helemaal rot! Dus zorg er in ieder geval voor dat je echt zeker weet wat je er op kan aansluiten!
Het EXP PEDAL (Expression Pedal) heeft op de TIP van de JACK input-15 Volts staan die direct verbonden is met de Power Supply. Als een pedaal wordt aangeslioten anders dan bedoeld door Yamaha, dan onstaat het risico dat er kortsluiting veroorzaakt word. Het kan dan zijn dat de negatieve psu-lijn uitvalt. Als dit gebeurt valt de CS60 dood.
Met vriendelijke groet,
Marc Marc
Klinkt toch wel geweldig deze bak, doet imo niet veel onder voor een CS-60. Kwam erachter dat mijn oude CS-60 twee straten verderop van mij staat, cool

ben blij dat je er zo blij mee bent! Vette bak man, onovertreffelijk goed gewoon.