TR-606

Status
Please reply by conversation.
mooi toch die Amerikaanse prijzen tegen Europese prijzen.

mooi toch die Amerikaanse prijzen tegen Europese prijzen.

Nou, snaek heeft geluk gehad want ook in dollars staan ze meestal voor vanaf 350 te koop en daar gaan ze ook voor weg.

ook effe een batterijkleppie scoren.. :-)
de batterijklep van mn 303 is lam....
dat is dezelfde als van een 606

Cy uit Hong Kong verkoopt replica's
Ebay naam: Exploited Knobs

@Snaek:
Je kan er batterijen in doen en mee spelen....
maar ze zullen sneller leeg zijn dan als je er een adapter aan hangt.
de batterijen zijn voornamelijk noodzakelijk om je patterns te onthouden...

:eureka:
Zet je in (elektronische) agenda in ieder geval een reminder voor over een jaar om de batterijen te vervangen. Het zou zonde zijn als ze na verloop van tijd beginnen te lekken en de printplaat aantasten.

de batterijklep van mn 303 is lam....
dat is dezelfde als van een 606

Cy uit Hong Kong verkoopt replica's
Ebay naam: Exploited Knobs

@Snaek:
Je kan er batterijen in doen en mee spelen....
maar ze zullen sneller leeg zijn dan als je er een adapter aan hangt.
de batterijen zijn voornamelijk noodzakelijk om je patterns te onthouden...

:eureka:
Zet je in (elektronische) agenda in ieder geval een reminder voor over een jaar om de batterijen te vervangen. Het zou zonde zijn als ze na verloop van tijd beginnen te lekken en de printplaat aantasten.

Oké, zal er rekening mee houden, thanks :)

Klein beetje giftig. Ik weet het wel.

Huh wat?? ik haha...omdat je die van mij te duur vond? nee hoor hij is een halve dag later voor 350 verkocht dus niks aant handje. Ik denk echter dat je met mods, klepje, tax, adapter hetzelfde of meer kwijt bent. Maar goed daar valt lang over te bakkelijen. Ik hoop dat je een mooie 606 hebt gescoord.

Je laatste paar posts leken wat flauw imo, maar oke verkeerd opgevat dan, sorry.

Ja, prijs zal wel op hetzelfde neerkomen (hopelijk niet), wou jouw 606 misschien nog kopen, maar had ik niet eens de kans meer voor.

"Ik hoop dat je een mooie 606 hebt gescoord." thanks

Je laatste paar posts leken wat flauw imo, maar oke verkeerd opgevat dan, sorry.

Ja, prijs zal wel op hetzelfde neerkomen (hopelijk niet), wou jouw 606 misschien nog kopen, maar had ik niet eens de kans meer voor.

"Ik hoop dat je een mooie 606 hebt gescoord." thanks

Geschreven woorden komen vaak anders uit de verf dan gesproken.

Ik lig niet zo wakker van die zaken, spullen verkopen toch wel.

:-)

Even nog een vraagje, kan je om te syncen nou gewoon MIDI kabels gebruiken of moet ik even een DINSync kabeltje halen? Ik lees de ene keer dat gewoon MIDI wel kan en de andere keer niet dus vandaar :P

De juiste midi kabels, wel waarvan alle aders zijn doorverbonden. Dat hebben dus niet alle midi kabels dus even doormeten.

Even zoeken hier op het forum, daar zijn pagina's over volgeschreven :)

Welke ik haal zijn de Midi (en dus din) kabels van DAP. Ze hebben ook degene die 5-pole wired zijn, en die moet je hebben. Die krijg ik hier voor een habbekrats bij de muziekzaak op de hoek en doen dus ook Dinsync. De meeste midi kabels zijn idd 3 pole-wired en doen het niet met dinsync....

Status
Please reply by conversation.
Back