• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Geweldige Mic booth, microfoon opname ruimte (Dixie)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Phonc

Ingeburgerd
Voor diegene met iets meer ruimte in de (project) studio maar nog geen professionele zang/instrument opnameruimte, zoek niet verder!

Deze Dixie was voorheen een kleedruimte in de Chill-out (Bijenkorf). Ik heb deze vervolgens zo ingericht dat hier fantastische zang opnames in gemaakt kunnen worden die droog maar niet dood klinken. Precies wat elke respectabele studio in huis zou moeten hebben om professionele opnames te kunnen maken. Je bent dus niet een extra kamer kwijt en bent tevens flexibel met plaatsing doordat het een op zich zelf functionerende unit bevat die makkelijk op een andere plek te schuiven is.

Belangrijkste kenmerken:
  • Oranje Dixie: erg opvallend en uniek item in elke studio (is nooit toilet geweest, alleen kleedkamer)
  • Vloer "zweeft" boven de grond en is opgebouwd uit ondervloerplaten, kunststof, zwaar hout en hoogpolig tapijt voor goede isolerende en absorberende kwaliteiten
  • Isolatie panelen vervaardigd uit hout, steenwol, ondervloerplaten, folie en afgewerkt met dikke jeans katoen
  • Verschillende foam soorten vastgekit voor extra akoestiek behandeling
  • Plankjes om makkelijk bijv. een drankje kwijt te kunnen, tevens afgewerkt in jeans katoen
  • Verlichting in de ruimte (wit) en onder de ruimte (oranje) voor een extra cool effect; te bedienen met ingebouwde schakelaar, inclusief extra stopcontact
  • Makkelijk aan te passen aan extra wensen (eventueel ook door mij uit te voeren) zoals gefixeerde statieven, extra verlichting, aansluitmogelijkheden voor jacks, rca, xlr, etc..
Ik doe deze weg omdat ik er 2 gemaakt heb maar er slechts 1 nodig heb.
Vergis je niet: Ondanks dat deze unit er "grappig" uitziet levert hij wel degelijk geweldige en professionele resultaten!

Omdat het een uniek item betreft denk ik zelf aan € 750,- maar neem vooral even contact op als je vragen hebt of een bod wilt doen.

Attachments

• foto 1.jpg
    foto 1.jpg
    62,6 KB · Bekeken: 271
  • foto 5.jpg
    foto 5.jpg
    70,7 KB · Bekeken: 142
  • foto 4.jpg
    foto 4.jpg
    107,9 KB · Bekeken: 112
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.