Japanse Synthmusic

Deze is zo mogelijk nog beter:

Die japanner heeft best wel een reeks coole filmpjes op youtube staan...

Wat vinden jullie van mijn nieuwe song?

Zitten vintage synths in, Juno 60 @ sec 43

Alleen mis ik nog de Rommelpot, die zou 6trak inspelen, maar hij is niet op komen dagen @ de studio.

Ehm, er mag hier mee gelachen worden - maar ik wel eens willen zien hoeveel forum leden die CS-01 solo zouden kunnen spelen. Laat staan op hoge hakken ! (Nu is't me niet duidelijk of dit clipje live is - maar ze kan het volgens mij wel echt.) Ik vind dat helemaal geen misselijk nummer ... Joris

Het soort muziekje bovenaan is iets wat toch regelmatig voorbijkomt.
Elevator-music, Commercials, allerlei documentaires etc.
Ik zie niet echt in waarom dit soort muziek vreemd zou zijn.
Het enige dat er vreemd aan is is dat het als een concert wordt gegeven.
Als dit soort muziekjes als achtergrond worden gebruikt bij commercials en zo dan is er niemand die er iets van zal zeggen. Heel normaal allemaal,...

Het soort muziekje bovenaan is iets wat toch regelmatig voorbijkomt.
Elevator-music, Commercials, allerlei documentaires etc.
Ik zie niet echt in waarom dit soort muziek vreemd zou zijn.
Het enige dat er vreemd aan is is dat het als een concert wordt gegeven.
Als dit soort muziekjes als achtergrond worden gebruikt bij commercials en zo dan is er niemand die er iets van zal zeggen. Heel normaal allemaal,...

Ik vindt het persoonlijk wel een leuk nummer.:)

Hehe ik kijk regelmatig tot veel anime als je hoort wat voor muziek ze daar in proppen soms zijn deze wel king... Maargoed muziek is muziek waar het ook van daan komt je digt het of niet. De jappen hebben in mijn ogen wel gevoel voor het maken van de gear.. Maargoed WTF is dat emo kitty nr ik heb het denk 3 keer geluisterd en ik vind het wel erg grapppig kwa tekst alleen ik snap dat emo gedoe niet zo goed is het de nieuwe ghotic?

Hehe ik kijk regelmatig tot veel anime als je hoort wat voor muziek ze daar in proppen soms zijn deze wel king... Maargoed muziek is muziek waar het ook van daan komt je digt het of niet. De jappen hebben in mijn ogen wel gevoel voor het maken van de gear.. Maargoed WTF is dat emo kitty nr ik heb het denk 3 keer geluisterd en ik vind het wel erg grapppig kwa tekst alleen ik snap dat emo gedoe niet zo goed is het de nieuwe ghotic?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_(subcultuur)

maar wat is nou het punt?
het is best wel lullige lottoballetjes muziek, maar niet slecht gedaan ofso ( de bovenste dus, met de japansche Dames.)

kortom, als je een beetje muzikant bent , wel een collega dus.
en als je zoiets in je bandje wilt, dan zul je nog verdomt lang moeten zoeken, en zelf ook iets moeten kunnen presteren.

:mega:

maar wat is nou het punt?
het is best wel lullige lottoballetjes muziek, maar niet slecht gedaan ofso ( de bovenste dus, met de japansche Dames.)

kortom, als je een beetje muzikant bent , wel een collega dus.
en als je zoiets in je bandje wilt, dan zul je nog verdomt lang moeten zoeken, en zelf ook iets moeten kunnen presteren.

:mega:

Inderdaad, laat ze het zelf maar naspelen, dan zullen we zien.
Mischien kan je het zelf wel spelen, maar zoek dan nog maar eens 5 andere muziekanten.
8o)

Back