• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kawai DX-305 Orgel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Snaek

Ouwe rot
Ik heb een Kawai DX-305 te koop staan. Uiterlijk in zeer goede staat, bijna als nieuw. Met schematics en manual (en zelfs het bankje :P). Heeft behalve normale speakers ook Leslie speakers, een arpeggiator, een rhythm gedeelte. Heeft ook een spring reverb. En een input, waarmee je zelfs externe geluiden door de spring reverb kan halen!

Moet wel even vermelden wat betreft de technische kant: een paar pedalen om de bass te bespelen werken niet. Daar moet even naar gekeken worden.

Het was een beetje een impuls aankoop voor mij, past niet echt in m'n setup. Vandaar dat ik 'm wegdoe.

100 euro is mijn richtprijs.

Alleen ophalen, ding is zeer zwaar! Staat in Harlingen, noord-west Friesland.

Orgel staat links op de foto. Extra foto's op aanvraag.

Mvg,
Snaek

Attachments

• l_55e33e14ae1046fc948ee87255ae8780.jpg
    l_55e33e14ae1046fc948ee87255ae8780.jpg
    28,4 KB · Bekeken: 68
75 euro en je mag hem meenemen. Volgens mij is dat de leslie alleen al waard, maar het zal wel. Desnoods sloopt u 'm eruit.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back