Ik heb een Kawai DX-305 te koop staan. Uiterlijk in zeer goede staat, bijna als nieuw. Met schematics en manual (en zelfs het bankje
). Heeft behalve normale speakers ook Leslie speakers, een arpeggiator, een rhythm gedeelte. Heeft ook een spring reverb. En een input, waarmee je zelfs externe geluiden door de spring reverb kan halen!
Moet wel even vermelden wat betreft de technische kant: een paar pedalen om de bass te bespelen werken niet. Daar moet even naar gekeken worden.
Het was een beetje een impuls aankoop voor mij, past niet echt in m'n setup. Vandaar dat ik 'm wegdoe.
100 euro is mijn richtprijs.
Alleen ophalen, ding is zeer zwaar! Staat in Harlingen, noord-west Friesland.
Orgel staat links op de foto. Extra foto's op aanvraag.
Mvg,
Snaek
). Heeft behalve normale speakers ook Leslie speakers, een arpeggiator, een rhythm gedeelte. Heeft ook een spring reverb. En een input, waarmee je zelfs externe geluiden door de spring reverb kan halen! Moet wel even vermelden wat betreft de technische kant: een paar pedalen om de bass te bespelen werken niet. Daar moet even naar gekeken worden.
Het was een beetje een impuls aankoop voor mij, past niet echt in m'n setup. Vandaar dat ik 'm wegdoe.
100 euro is mijn richtprijs.
Alleen ophalen, ding is zeer zwaar! Staat in Harlingen, noord-west Friesland.
Orgel staat links op de foto. Extra foto's op aanvraag.
Mvg,
Snaek