iemand die mijn Prophet08 mod kan/wil doen

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Gents, heb vandaag m'n PE board mogen ontvangen, alles is qua inbouw goed gegaan alleen moet mijn mainboard tevens de "R3 mod" hebben (dus chippie eruit en jumper erop) echter dit is voor mij veels te klein en ik heb ook niet de gear/skills om dit zelf te doen. Wie kan/wil op zeer korte termijn dit voor mij doen? omgeving Lelystad? natuurlijk te combineren met rondleiding studio :okdan:

das smd dat doen der niet veel
mooi he soon modern analoog board kunje klkr veel aan repairen :doei:
net as evolver //is niet te repaiern

Ik heb mijn mod door Music House laten doen. Ik heb namelijk geen soldeerbout en weinig ervaring met solderen. Lekker makkelijk: tijdens mijn vakantie hebben ze de pots erin gezet. En ze hebben me nog gematst met de prijs ook.

bij mij is alles al klaar alleen R3 jumper en C7 verwijderen moet nog gedaan worden,
net m'n bout opgestookt,om even te oefenen op een stukkie hout, maar de kleinste druppel die ik kan maken is al groter als beide sockets :(

Ik zit me hetzelfde probleem - heb dan maar besloten naar een TV/radio/PC hersteller te gaan. Vraagt 19 euro, is OK voor mij als hij het wat goed doet. Als ik deze week tijd vind ga ik er langs. Joris

voor het nieuwe PE board, zit nu een weerstand op die moet weg anders werkt het nieuwe board niet

Jammer dat je zo ver van de Belgische kust vertoeft.

Zou het zo doen in ruil voor een paar uurtjes met de P08

To9f van het aanbod, heb iemand gevonden die dit morgen voor mij gaat regelen :)

Wat een lelijk geroute PCB trouwens. Sporen lopen schots en scheef onder allemaal verschillende hoeken. :erm:

Ik had wel wat beters van een Dave Smith PCB verwacht!

mocht het niet lukken,
vanaf volgende week in castricum, kost niets.
( is 3 minuten werk, koffie maken duurt langer.

:koffie:

To9f van het aanbod, heb iemand gevonden die dit morgen voor mij gaat regelen :)

Ik heb deze mod ook voor jdieks gedaan en stelt idd niet veel voor....dus voor toekomstige gebruikers kunt u me altijd pb-en.

Ik heb deze mod ook voor jdieks gedaan en stelt idd niet veel voor....dus voor toekomstige gebruikers kunt u me altijd pb-en.

maar NOGMAALS wat doet deze mod ...ongeveer
ben benieuwd

koffie zetten duurt minder lang dan antwoord :D:dubbel:

Ik heb iets soortgelijks met de Andromeda. Is een specifiek probleem waarbij voice 2 zich niet laat tunen, staat ook vermeld in de service manual, blijkbaar zijn 2 resistors in de fabriek omgewisseld. R74 en R73
Zijn ook van die kleine blokjes, zijn me te klein om te solderen. Iemand die dat kan solderen en niet zo ver van Maastricht woont?

Back