beetje pret in de kelder

hehe bij gently pressure hoor ik in het begin je mobiel afgaan, of is dat de bedoeling. op een of andere wijze vind ik het niet echt spannend. ik heb ook gekeken naar mijn spiekertjes of ze wel aan stonden wat wel het geval was. of is het de bedoeling dat je het zacht had opgenomen anders horen de kids het.

Ok, blijkbaar iets misgelopen bij de omzetting naar Wav, ga vanavond opnieuw omzetten en uploaden.:duivels:

Heb je een foto van je kelder toevallig??......zit nl zelf ook in de kelder.

grt Gert-Jan

ZACHT

zit wel een groefje in
erg droog allemaal, dat is bij de drums wel lekker, maar net ietsje te
op een gegeven moment wor je wel een beetje knetter van die panning dinges
af en toe mag die uit denk ik
of iets rechter, t blijft PILLEEE de hele tijd

ja ik vind dus wel het heeft iets moois.... zou in een documantaire passen met dan een voice over....

wat ik ook vaak doe is als ik zo een jam heb gemaakt : soms is ie een beete eentonig op ten duur : maar als je dan een handjevol coole stukjes eruitknipt en die als loop op je pc gooit : dan is het wel cool materiaal om later weer te gebruiken in een heel ander nummer ( als conrasterende kleur zeg maar )

dit vind ik geen muziek, dit is "noodelen". Welliswaar trager dan wat normaal wordt verstaan onder deze term, maar toch. Altijd hetzelfde, en hetzelfde, en hetzelfde.
Waar is f*cking de melodie ?!
Gooi er dan nog eens een uitermate originele titel bij :gaap:, en je hebt een echte basement-hit...

Muziek kent echt een all time low.

Heb je een foto van je kelder toevallig??......zit nl zelf ook in de kelder.

grt Gert-Jan

volste /gezellighste kelder van afg jaren ooit gezien :D

Ik heb wel 'n foto van m'n keldertje...

DC11C2B4-0E89-6CBB-7D3DB87CDD54A0D2.jpg

Back