Sjoerd. stelt zich ook even voor

Sjoerd.

Nieuwkomer
Hoi,

Ik ben dus Sjoerd, ben 15 jaar en woonachtig in Culemborg.
Ik speel vanaf mijn zevende keyboard (met les natuurlijk) en sinds ik een microKorg heb gekocht begin ik de synthesizerkant steeds interessanter te vinden.
Thuis doe ik ook veel aan sequencen, en omdat ik akoestische klanken zoals piano's ook regelmatig gebruik in mijn band, ben ik druk aan het sparen voor een Motif XS. 8) Of een MO6, en daarna ooit een XS. Dat ligt misschien wat meer in mijn budget.:P
Verder heb ik door dat budget niet zo'n hele interessante "gearlist", namelijk een KN3000, die er dus binnenkort uit gaat, een microKorg en twee elektrische gitaren, aangezien dat mijn andere hobby is.;)
Ik heb me aangemeld op dit forum om dus wat meer te weten te komen over alles wat met synths te maken heeft.
Dus, dat was het wel.:P

Sjoerd

heyyyyy

welkom20.jpg

Welkom, waar sequence je mee dan? :)

Bedankt allemaal, erg leuk!;)

@Document1: Nou, het stelt niet zo heel veel voor hoor, vaak met de on-board sequencer van de Technics. Omdat daar sound edit op zit heb je wel wat variatie. Verder gebruik ik ook weleens Cubase.
Ook maak ik veel gebruik van Reason om eigen nummers te maken, en vooral klanken, aangezien de KN3000 helaas niet echt geschikt is voor dance. De orgelklanken zijn daarentegen wel weer goed.:)

@edwinemanuel: Ik ben nu bezig met een trance-probeerseltje, het eerste nummer wat ik echt "af" ga maken. Zodra die af is zet ik hem online.;) Kan misschien even duren i.v.m school dat volgende week weer begint.:frons: Verder doe ik heel veel aan improvisatie wat ik meestal niet opneem.

ha die sjoerd? je hebt toch wel een nummertje van vroeger ofzo ? die je kwijt kan ? je kan hem ook posten en daarna weer weghalen?

als ik denk : sjoerd met een reason en een korg vocoder en twee gitaren? ha dat beloofd wat

ha ha een nummertje please?

Hoi,
Hier toch even iets. Dit is het electro/trance/weetikveel projectje tot nu toe. Het is alleen nog lang niet af dus daarom het abrupte einde. ;)
Laat maar weten wat jullie ervan vinden, tips enzo, alles is welkom. :P Maar niet te streng zijn, ben pas net bezig met Reason, ben nog een beetje in de experimenteerfase... :P

Sjoerd

Edit: oh ja, als ik nog wat vind op de laptop, zet ik het ook nog wel even online. ;)

Edit 2: hé, hij staat er maar deels op..? Heeft iemand enig idee hoe dat zou kunnen komen? Op mijn PC doet hij het wel gewoon. :?

Edit 3: Eindelijk, hij doet het, had een verkeerde converter gedownload. Nu hopelijk even geen edits meer... :P

Attachments

• Electro (MP3).mp3
    1,6 MB · Bekeken: 108
Laatst gewijzigd:
Back