Wersi bass synthesizer

pff..

pff..

800 euro voor die wersicrap...alles wat ik heb gehad van wersi was kapot of ging net kapot...
Voor 100 euro is het nog een miskoop...:D

800 euro voor die wersicrap...alles wat ik heb gehad van wersi was kapot of ging net kapot...
Voor 100 euro is het nog een miskoop...:D

hehe...you read my mind...Wersicrap is een mooi woord.

Veels te overpriced heb 'em zelf ook......'t 's wel een vette bak voor 't doel waarvoor die gemaakt is samen met die Wersie-basspedals die ik van Steven heb overgenomen gaat ie nog een paar octaven lager.
Dat wordt 't echt een bass-monster.............Matthijs is al een tijdje verliefd op dat ding.

grt Gert-Jan

@ GertJan,
heb jij die pedalen aan de gang gekregen?
Die zaten bij die ritmebox" wd24? "volgens mij,die klonk ook wel goed,maar heb zelf de pedalen nooit aan de gang gehad.....was altijd wel benieuwd,maar zoals ik al zei mijn ervaringen met wersi zijn verder niet zo geweldig...:biertje:Jij had toch ook een taurus?

Nee was 't maar waar!!..........maar die connector van die pedalen past ook op de bass-synth vandaar.

grt Gert-Jan

Kan voor dat bedrag niet eens een fatsoenlijke foto maken of even wat tijd aan omschrijving besteden.

voornamelijk te duur omdat de techniek niet obsolete is en gewoon veulste onhandig met al die floppen...
niet meer van deze tijd dus... en voor de looks kan je ook gewoon een poster aan de muur hangen :D

een PPG synth is een mooi bruikbaar ding, een waveterm is een leuke extra maar geen paar duizend euro waard.

Back