wie kan een nieuwe voeding voor mijn CS-15 versieren

Q-bus

een nul
De voeding van mijn cs-15 is stuk. Er komt een te hoge spanning uit. Hij ligt nu bij een reparateur en die kan een bepaald i.c. niet meer krijgen en nu moet er een geheel nieuwe voeding in. Hij heeft daar voorlopig geen tijd voor (en hij ligt er al bijna 5 maanden) en nu is mijn vraag of iemand dat kan repareren. Een nieuwe voeding of die i.c. vervangen?? ik heb zelf geen verstand van i.c-tjes dus ik kan je niet zeggen wat voor een het is.
alvast bedankt voor uw tijd.

Mvg,

Bart

Misschien moet je het eens aan Zoƫ vragen om hem te repareren? Voeding zal normaal wel iets van een +15V en -15V moeten kunnen leveren. Als het gewoon een voltage regulator is die stuk is in de voeding dan zal je dit wel kunnen vervangen door recentere modelletjes, zoals een LM7805 etc., das wel goedkoper dan een ganse nieuwe voeding.

Bedankt voor u reacties....

Zoals ik al eens heb laten weten lag die bij een reparateur. Ik had hem vorige week opgebeld en gezegd dat ik m kom halen en iemand anders zou laten repareren.....hij lag er al 5 maanden en hij had voorlopig toch geen tijd zij die. Nu in eens had hij m deze week gemaakt!!!! vreemd toch!...
Maar ach hij is weer goed... t'koste me wel 100 euro... terwijl ik m heb gekocht voor 100 gulden.
tsja.. ut leem is had..:erm:

Tja Q-bus hij is nu toch zeker wel meer waard dan 100 gulden (zie thread Synthiaks over cs15).

Back