Jupiter 8

Is dat die van Tol&Tol? Edit, o nee dat waren Thomas en Cees. Wel zonder eigen foto's, vind ik altijd apart.

Ps. Ik hoorde dat acidlabs aan een jupiter8 clone was het werken. Prijs rond de 1900 euro.

lekker een auto kopen..

Een verkoper van een te duur instrument op Marktplaats is net een aardappel. Als je die te lang kookt valt de schil er vanzelf af.

Voor die prijs zal ie wel even int hete water liggen.. :-)

Laat die beste man vragen wat hij wil en laat hem in de waan, of het nu lukt of niet.
Altijd al die drukte om wat iemand wel niet vraagt voor een instrument.
Er is er altijd wel ergens iemand te vinden die een geld boom in de tuin heeft staan.

Oorspronkelijk geplaatst door KLS Ps. Ik hoorde dat acidlabs aan een jupiter8 clone was het werken. Prijs rond de 1900 euro.
Waar heb je dat gezien? Als dat echt waar is zou het wel gaaf zijn!

Had daar al es wat van gelezen op een Frans forum maar dan voor $3000, kan het verder ook niet meer vinden.
Deze klonen is geen kleinigheidje, daar zitten een berg onderdelen in.
Krijgen ze nooit voor elkaar onder de 2000 lijkt me ???:?

Had daar al es wat van gelezen op een Frans forum maar dan voor $3000, kan het verder ook niet meer vinden.
US$3000 was op een gegeven moment €2000. Ik vind het ook goedkoop, 1900 dekt volgens mij nooit de ontwikkel- en productiekosten of het zou een VA cloon moeten zijn, maar die zijn er al genoeg.

Mwa, zal wel weer een hoax zijn...

Ik hoop dat ze € 20.000,- gaan kosten, tegen die tijd verkoop ik de mijne..........

lijkt me ook niet en egte analoge poly bouwen met alle midi shizzle van wat we nu willen van bv ook een va

na datr gat kosten
koop dan en a6

Back