TDK SA90

Status
Please reply by conversation.
ps wel geinig om te zien dat een thread over een cassette bandje nog zoveel los maakt bij ons.:W

Heb ook nog een paar kilometer DCC tapes staan, erg goed hoor destijds. Maar ja, mini disk en CDs zijn toch handiger.
@RSB: het is wel van belang te weten op welke tape je 244 (als ik het goed gezien heb) afgeregeld staat. Het verschil tussen Maxell II en IIS is bv enorm.
Mijn 244 hield niet van TDK SA-90, vrat ze soms op en ze maakten een hoop herrie bij het snelspoelen en afspelen. Een tijdje met Sony gewerkt, daarna maxell II en uiteindelijk de boel laten afregelen op Maxell IIS. Als ik jou was zou ik proberen een flinke bult van een goed type te krijgen en daar je machine op laten afregelen.

Bedankt voor je advies Vinnieq, maar op die manier ben ik dus bij TDK SA-90 gekomen.
Het is overigens een 144 die ik heb, dus het eerste model.

@Demian: idd DCC belieft mij te nimmer

wanneer jij op start druk. het stopt overigens ook wanneer jij op stop drukt, ik weet het, het is bijna niet te geloven, maar het werkt echt. Soms stopt die ook uit zichzelf, dat kan weleens gebeuren, maar dan moet je wel lang luisteren, ik vind het leuk dat jij het een liedje noemt btw, ik noem het een stukje.

Ik heb hier nog een hele stapel ongeopende vintage Maxell's liggen. Type moet ik even opzoeken, maar was iets met XLIIs of zo. Heb je daar iets aan of moeten het echt die TDK's zijn?

zijn het chroom/type II tapes, want dan heb ik wel interresse

Ik drukte op play en hoorde een stukje met wat geluiden maar ik wacht tot op het einde op het liedje.

even voor mensen die het wel begrijpen:

Ik heb dit in het rood opgenomen, daarna naar beneden gepitched en toen achteruit afgespeelt en opnieuw opgenomen.
Geen pc aan te pas gekomen.

Erg vermakelijk dit....huphup ....round #1 RSB vs KLS what's in a name...whahhahahaa:dubbel:

:mega:

even voor mensen die het wel begrijpen:

Ik heb dit in het rood opgenomen, daarna naar beneden gepitched en toen achteruit afgespeelt en opnieuw opgenomen.
Geen pc aan te pas gekomen.

Achteruit afspelen....hoe moet ik dat zien dat je je deck op ze kop zette? :D

niemand heeft over een liedje gesproken, dus ik denk dat je bij de verkeerde halte staat te wachten.

Ik denk dat jullie beide het spoor bijster zijn of niet sporen....ghehhehehee:halleluja

:luv::D

Status
Please reply by conversation.
Back