rongerritsen
Nieuwkomer
Hallo mede-forummers!
Ik ben Ron, bouwjaar 1983 (dus nu 27), kom uit Twente en ik ben toetsenist.
Met de coverband X-Static sta ik 1 tot 2 keer per week op de planken in feesttenten, discotheken en op pleinen in een groot deel van Nederland. (Fr, Fl, Gr, Dr, Ut, Ov, Gld, Li)
Mijn gear bestaat momenteel uit een Yamaha Motif7 Classic en een Roland XP80. Thuis heb ik nog een Yamaha CS1X als oefenbakje en voor 'de gelegenheid'.
Daar staat ook mijn JP Sauer piano uit 1885, en ook al is het geen synth, ik ben er wel trots op
Binnenkort gaat de Roland na 12 jaar trouwe dienst met welverdiend pensioen.
Deze wordt hoogstwaarschijnlijk vervangen door een Kurzweil PC3, wat een topsound heeft dat ding...
De Motif schuift dan op naar de bovenste armpjes van mijn Spider Pro stand.
Ik ben Ron, bouwjaar 1983 (dus nu 27), kom uit Twente en ik ben toetsenist.
Met de coverband X-Static sta ik 1 tot 2 keer per week op de planken in feesttenten, discotheken en op pleinen in een groot deel van Nederland. (Fr, Fl, Gr, Dr, Ut, Ov, Gld, Li)
Mijn gear bestaat momenteel uit een Yamaha Motif7 Classic en een Roland XP80. Thuis heb ik nog een Yamaha CS1X als oefenbakje en voor 'de gelegenheid'.
Daar staat ook mijn JP Sauer piano uit 1885, en ook al is het geen synth, ik ben er wel trots op

Binnenkort gaat de Roland na 12 jaar trouwe dienst met welverdiend pensioen.
Deze wordt hoogstwaarschijnlijk vervangen door een Kurzweil PC3, wat een topsound heeft dat ding...
De Motif schuift dan op naar de bovenste armpjes van mijn Spider Pro stand.
Laatst gewijzigd: