Jos de Lange
Stamgast
Hallo allen.
Al lezend in dit forum zag ik dat een nieuwe lid geacht werd zich voor te stellen.
Nu ik aangemeld ben, zie ik ook aan de kolom 'aantal malen gelezen' dat jullie
ook de voorstel-berichtjes van de nieuwe mensen/leden veelvuldig lezen. :-)
Ik zal mijn best doen.
Al 48 jaren op deze aardkloot, waarvan ik er ruim 20 jaren als hobby met muziek bezig ben.
Let wel; ik ben een eenvoudige amateurmuzikant, maar het is wel mijn 1e hobby.
Veel uren van de week gaan naar die hobby toe.
Op dit moment speel ik in 2 zeer verschillende orkesten.
Ik speel dwarsfluit (eigenlijk mijn hoofdinstrument) in een harmonie.
Daarnaast speel ik in een coverband (6 man), die zich voornamelijk met symfo-rock bezig houd.
Wij spelen nummers van o.a. Camel, Pink Floyd, Saga, Rush, Marillion, Genesis etc...
In deze band speel ik naast fluit ook de 2e keyboardman en ik probeer tevens de zaak op
te leuken met een midi-windcontroller van Yamaha. (Vanwege mijn fluitervaring is dit een
instrument die daar goed bij aansluit.)
Ik bezit een 2-tal fluiten (Yamaha en Miyazawa), een Korg 01w/fd en voor mijn "midi-toeter"
gebruik ik de VL70m van Yamaha en de Roland JV1010.
(Mixer Behringer en een Roland RVS(?) Echo)
Sinds kort heb ik 2e hands een Kawai K1 gekocht om niet zoveel te moeten schakelen tussen de
diverse geluiden op mijn Korg. Deze Kawai heb ik voornamelijk voor strings gekocht. Mijn interesse
gaat nu uit naar een sampler (mijn trigger voor dit forum) die ik middels de Kawai wil aan sturen.
Dus...... (sommigen van) jullie zullen mij voornamelijk vragen zien stellen in de rubriek samplers.
Ik hoop dat ik voldoe aan het gebruikelijke voorstel rondje en als jullie van e.e.a. meer willen
weten, dan zal ik dat wel vernemen.
Groetjes
Jos de Lange
Al lezend in dit forum zag ik dat een nieuwe lid geacht werd zich voor te stellen.
Nu ik aangemeld ben, zie ik ook aan de kolom 'aantal malen gelezen' dat jullie
ook de voorstel-berichtjes van de nieuwe mensen/leden veelvuldig lezen. :-)
Ik zal mijn best doen.
Al 48 jaren op deze aardkloot, waarvan ik er ruim 20 jaren als hobby met muziek bezig ben.
Let wel; ik ben een eenvoudige amateurmuzikant, maar het is wel mijn 1e hobby.
Veel uren van de week gaan naar die hobby toe.
Op dit moment speel ik in 2 zeer verschillende orkesten.
Ik speel dwarsfluit (eigenlijk mijn hoofdinstrument) in een harmonie.
Daarnaast speel ik in een coverband (6 man), die zich voornamelijk met symfo-rock bezig houd.
Wij spelen nummers van o.a. Camel, Pink Floyd, Saga, Rush, Marillion, Genesis etc...
In deze band speel ik naast fluit ook de 2e keyboardman en ik probeer tevens de zaak op
te leuken met een midi-windcontroller van Yamaha. (Vanwege mijn fluitervaring is dit een
instrument die daar goed bij aansluit.)
Ik bezit een 2-tal fluiten (Yamaha en Miyazawa), een Korg 01w/fd en voor mijn "midi-toeter"
gebruik ik de VL70m van Yamaha en de Roland JV1010.
(Mixer Behringer en een Roland RVS(?) Echo)
Sinds kort heb ik 2e hands een Kawai K1 gekocht om niet zoveel te moeten schakelen tussen de
diverse geluiden op mijn Korg. Deze Kawai heb ik voornamelijk voor strings gekocht. Mijn interesse
gaat nu uit naar een sampler (mijn trigger voor dit forum) die ik middels de Kawai wil aan sturen.
Dus...... (sommigen van) jullie zullen mij voornamelijk vragen zien stellen in de rubriek samplers.
Ik hoop dat ik voldoe aan het gebruikelijke voorstel rondje en als jullie van e.e.a. meer willen
weten, dan zal ik dat wel vernemen.
Groetjes
Jos de Lange

Welkom !!

, samen met mijn vrouw.